Gubbar och tanter med PS4.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Zebes
Registrerad
Dec 2002

BarryTheBlade 36år med två ps3 och en ps4, nfs rivals, killzone och tomb raider har jag på ps4, fick nyss platinum i nfs rivals.

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Feb 2014

PSN: SrimpSiis
Spelar mest CoD Ghost.
Är 30 år gammal.
Bara att adda

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014

Vad är definitionen på tant/gubbe? Är under 30 iallafall.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Nov 2011

Jag deltar gärna i lite Bf4, dock så är jag en yngre småbarnsfar som bara är 27 =).

Lägg till mig om ni vill ha lite sällskap Aviation87, Skriv gärna en notis att ni är här ifrån då man får en del förfrågningar av konstiga tyskar emellan åt

Kör även lite CoD ghosts mest Extintion

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Barry:

BarryTheBlade 36år med två ps3 och en ps4, nfs rivals, killzone och tomb raider har jag på ps4, fick nyss platinum i nfs rivals.

Är Rivals bra? vart lite sugen på o köpa det. Har du testat multiplayer? och isf hur är det // Tobbe

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2001

PSN: Linthias
Ålder: 30
Spelar: BF4, Killzone

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG
Registrerad
Feb 2014

Hej.

Vi är ett gäng gamla gubbar som surar när vi spelar. Är det så att ni vill sura med oss så kan ni alltid lägga till mig.

PSN: Govno_swe
Ålder: 32, men känner mig som 100 (mitt i småbarns åldern)
Spel: Vi spelar näst intill oavkortat ghosts, vi har stående fredagsmys som kan leda till precis vad som helst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2004

Ingen sköning här som fastnat för dead nation? Jag vill ha någon hyffsad att lira coop med!

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Mar 2004

.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2005

Snart 36, spelar mest BF4 för tillfället. 2 barn, så begränsat med speltid. Skönt att se så många andra åldringar här! Bra initiativ TS!
PSN: Stromstedt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2002

37år gammal här. Har för tillfället bara Infamous men väntar med spänning på lite bilspel. Hade hoppats på att kunna spela Gran Turismo 6 eftersom min ps3 verkar ha gått och dött men det verkar inte vara fallet. Hur som, jag lägger till bra spel allt efter hand. Lägg till mig!

Tror att mitt psn namn är Zulan

Dator 1: Intel i7 5820K @4,3GHz - MSI X99 SLI Plus - Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz 4x8GB - Asus Strix 980Ti 6GB - Samsung SM951 256GB - Samsung 850 EVO 250GB - Samsung 840 1TB - Noctua NH-D15 - SuperNova 750W - Antec Define R4 -- Dator 2: Intel I7 4930K - Asus x79 Deluxe - Kingston Hyper-x 4x8GB, NZXT Kraken x60, Geforce 770- OCZ Vertex 250GB, 2x Intel 530 128GB SSD.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gimo
Registrerad
Aug 2004

PSN: dunderhoken82

Har precis börjat spela på konsol. Är egentligen en genuin FPS/PC spelare.

PS4 ägare på 32år

Spel: Trine 2, Outlast, Assasin's Creed 4 Black Flag, War Thunder, Blacklight Retribution, Dead Nation Warframe och några Pinballspel.
Har bara haft min PS4:a lite drygt ett dygn så jag har inte hunnit med så mycket än. Men jaaaiiiks va svårt det ska vara att spela med handkontroll

CPU: 8700K@ 5Ghz CPU KYLNING: Noctua NH-D15 GPU: EVGA GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0 MODERKORT: Asus ROG STRIX Z370-F GAMING Ram: Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHZ HDD: M.2 960 EVO 250GB + 850 EVO 250GB + WD5000 1TB PSU: Corsair RM850W Headset:
Steelseries Arctis 7 2019 Edition Skärm: AOC C32G1 144Hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Okt 2003

PSN nallen_nr1 jag är 34

Precis köpt ps4an jag har bara killzone för tillfället funderar på att köpa rivals

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Härligt att se tråden så levande. Uppdaterar snart första inlägget med alla nya!

S

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2012

PSN Sotaddi jag är 23 år

Spelar just nu bara Fifa 14, är ni sugna på att köra så är det bara och adda.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014

Mitt nick är kimy2k12 men namnet är Nikita Safronov och jag är 22 år gammal.
Även fast många här är rätt så äldre än mig så skulle det endå vara kul att lira mot er!

Hoppas några kan adda mig.

Kanna lägga till att jag inte heller är så värst duktig på skjut eller racingspel då jag knappt spelat online.
Min tidigare konsol var en PS2 men köpte aldrig Xbox 360 eller PS3 så online gaming är nytt för mig på konsol.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

Psn: cryptochill

Har istort bara kört på pc så kontrollen är ju sämst just nu men det tar sig.

Just nu kör jag bara Bf4 på ps4.

Adda på.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Okt 2013

Finns en till här! 39år och man blir aldrig för gammal för att lira!

spelat ghost tidigare men har växt upp nu på sistone och helt gått över till BF4!

psn: Gulo74

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kungsbacka
Registrerad
Mar 2012

Jag klassar mig som gubbe, blir ju 30 i sommar
Lirar mest BF4 men även AC4 och Killzone.

PSN: Haagzon

Bara att adda!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2014

Om den här tråden fortfarande funkar så adda gärna mig.
PSN: Karatefarsan
47 år och fast i BF4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävleborg
Registrerad
Jun 2003

33 år här. Kör Diablo3 och väntar på Destiny. Lär bli mest RPG och TPS, bf4 och liknande kör jag på datorn. Har även Warthunder om nån vill flyga lite. Väntar på ny tv till ps4 nu, så mer spel lär det bli.

Heter även Klantbo på PSN.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oxelösund
Registrerad
Maj 2004

Jag är 48 och har få vänner, som inte har bytt upp sig till PS4:an än. Mitt PSN är Ali3nPr3dator66 och spelar just nu bara BF4. Just nu är jag rank 87.

/AP

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Jan 2004

Psn: ToxyRocker
Jag har need for speed rivals, watch dogs, thief och tomb raider just nu. Jag spelar inte jättemycket men kan kanske va kul att spela med någån ibland.

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2013

PSN: Davros680

39 år. Spelar bara Destiny just. Väntar på Cod Advanced WF som släpps nästa månad. Gillar också racingspel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Jul 2007

Gubbåldern närmar sig
29år, tvåbarnsfar och har alltid tyckt om TV-spel, Lirar så fort tillfälle ges, oftast kvällstid.
Spelar det mesta, men har enbart BF4 idagsläget och något Gratis-spel man får som PS+ medlem.
Väntar på att GTA V ska släppas nu igen, 18 november till ps4an , då kan de va riktigt kul att ha trevligt folk att spela med!

Bara att adda!
PSN id: NordiQ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Dec 2014

Tjena,

39 år, uppväxt med Nintendo 8 bitars Gift, ett barn, köpte PS4 i oktober.
BF4, CoD AW, FIFA 2015, Last of Us är spelen jag har.

Var med i en clan när första Xbox kom ut på marknaden. Vi körde Ghost Recon 2 och clanen hette "Gamla Xbox Spelare"

Adda gärna!
PSN id: Greenfin75

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Nov 2006

Är strax 43 o spelade endel(på pc) innan jag fick för en liten dotter(igen) som nu är 11 mnd, så tyvärr!? finns det inte mycket tid för spelande just nu, o då va det ju inte någon poeng i att köpa någon PS4, men jag hör av mig ifall det blir någon tid över nästa 14 åren

Fast gubbe vet jag inte! ;D

Main: Acer X34A Fortress II i7 8700k ROG Strix Z370-F GTX 1080Ti Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC
Filserver: Lian Li PC-V354B X10SLH-F E3-1240Lv3 32GB ECC RAM IBM M1015
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV 500GB
Yamaha HS-5

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2007

36 år och har helt sadlat om från PC MASTER RACE till gubbe med PS4 Tenderar till att köpa mer spel än jag spelar, men just nu går Dragon Age 3, Destiny och GTA V (i mån av tid!) varmt i konsolen om kvällarna när kidsen sover. Bara att lägga till mig, mitt PSN är mebben79.

PC: i7 2600k @ 4.6Ghz, Corsair H100, MSI P67A-GD55, Corsair 8GB XMS 1600Mhz, Gigabyte 780 Ti GTX, Fractal Design Newton R2 1000W, OCZ SSD Agility 3 240GB, 1TB Samsung F3, Ljudkort: Asus Xonar DX
Mac: 27" iMac, 13" Macbook Air, 13" Macbook Pro, iPhone 6S Plus
Android: Nexus 7, HTC One M8

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Tjenare
Jag är en kille på 36 år och har skaffat en ps 4 har haft en ps 3 rätt länge men gick över till ps 4 och har två barn så man försöker spela så mycket som det går men inte alltid så lätt.
Spel till ps4 är Driveclub och War thunder.
Nickname är Mrzed99.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Tjena tjena!

Massor med sköna människor här. Härligt att se!

Är det några som lirar Destiny och är sugna på att lira lite weeklys och raids? Lägg bara till mig och skicka ett meddelande så kör vi. Jag har även The Dark Below. psn: suxeeder

Suxeeder, 40