Vinstregn över deltagare i Kompletts datortävling

Permalänk
Melding Plague

Vinstregn över deltagare i Kompletts datortävling

Hela 13 medlemmar belönas med priser när Komplett utser vinnarna i den senaste tävlingen, där förstapristageren kan se fram emot inget mindre än en valfri Komplett PC.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Tack så mycket!! Och stort grattis till allihop, samt tack för en kul utmaning!

Permalänk

Grattis till alla vinnare

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Värdiga vinnare enligt mig!
Och tack för en rolig tävling Komplett.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 250D || Processor: Intel i7 4770K || Grafikkort: Zotac GTX 780 3GB || RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance Pro Gold|| Moderkort: ASUS Z97I-PLUS mITX || Nätagg: Corsair CX 750W || Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB + Samsung 128GB SSD||

Permalänk

Tycker personligen mest om tvåan av de tre vinnarna. Den första tycker jag känns igen från de förra komplettbilderna, och det temat börjar kännas aningen tjatigt. Fina bilder vilket som, och grattis till alla vinnarna som kan använda avancerade bildredigeringsprogram!

Permalänk
Medlem

Grattis till samtliga vinnare, och ett stort tack till Komplett för tävlingen!

Permalänk
Medlem

Wow! Good Guy Komplett.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna, väldigt fina bidrag!

Tack för femhundringen

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna. Mycket värdiga vinnare!

Permalänk
Komplett.se

Ett stort, stort tack till alla som deltagit i tävlingen. Vi är enormt tacksamma för att så många engagerade sig och kom med så många bra bidrag.

Här har vi samlat alla vinnarna med miniatyrbilder av deras bidrag: #14469993

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Inget jag skulle valt som bakgrundsbild men smaken är som baken.. jäkla påsk teman

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk
Medlem

Grattis! Jag satt förtvivlad när fillishave lade upp vinnarbidraget, jag var störtsäker på att det skulle vinna och sa det t.o.m. till en som följde mina arbeten. Tänkte att jag kanske kunde komma tvåa istället, men tyvärr gick inte det för sig heller!

Men 500 kronor är ju något det också. Hoppas ni blir nöjda och glada med vinsterna!

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkapekka:

Tycker personligen mest om tvåan av de tre vinnarna. Den första tycker jag känns igen från de förra komplettbilderna, och det temat börjar kännas aningen tjatigt. Fina bilder vilket som, och grattis till alla vinnarna som kan använda avancerade bildredigeringsprogram!

Tack så mycket Erkapekka! Och tack framförallt Komplett! Nu är man trogen kund för livet. Som om man nu inte var det innan Men ni ska veta att detta sitter extra fint när man är en fattig student. Och just den skärmen när man studerar digital bildproduktion är ju perfekt!

Tack för en god match alla andra deltagare! Syns i nästa tävling

Visa signatur

Det löser sig, sa Han som sket i badkaret. :D

Permalänk
Medlem

H*lvetes j*vla sk*t!!!

Nä men seriöst, nr1 var riktigt snyggt och förtjänade verkligen att vinna.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av Raymond:

Inget jag skulle valt som bakgrundsbild men smaken är som baken.. jäkla påsk teman

Bitter eller? Uppdraget var att designa en bakgrund till Komplett, inte till dig.

Jag är imponerad över vinnarna. Genomtänkt och välförtjänt!

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk

Grattis till vinnaren, du förtjänar det verkligen! Kul att man fick ett lite hederspris som inte var planerat från början. Gillas starkt!

Permalänk

STORT, stort tack till Komplett för att mitt bidrag föll er så mycket i smaken att ni belönade det med förstapriset!
Grattis till alla andra vinnare och övriga skrivbordsunderläggsmakare som bjöd på en ruggigt hård konkurrens med otroligt många bra bidrag!
Till skillnad från Squrq (tack för förtroendet!) var jag inte på något vis säker på den placering jag i slutändan hamnade på men är väldigt glad och tacksam för att så blev fallet!
Återigen, tack för en rolig tävling med ett för min del väldigt roligt slutresultat!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag tycker rätt bidrag vann, helt klart det snyggaste!
Bra gjort fillishave !

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Entusiast

Gratulerar till vinnarna!

Men det var första gången på länge som jag ser att det inte är någon ny medlem som vinner, med 1-10 postade inlägg och ett medlemskap på några månader som inte ens tackar i vinnartråden.

Skrivet av Komplett:

Ett stort, stort tack till alla som deltagit i tävlingen. Vi är enormt tacksamma för att så många engagerade sig och kom med så många bra bidrag.

Här har vi samlat alla vinnarna med miniatyrbilder av deras bidrag: #14469993

//Erik

Nu Komplett, får ni köra kampanjpris på vinnarprodukterna! (Asus PB278Q & Komplett PC(Valfri))

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Härligt att se så mycket krativitet hos alla Sweclockare!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vinnaren och tvåan riktig tjusiga! Tredjeplats gillar jag inte så mycket personligen. Känns för mycket 90-tal och banorna är lite slarvig dragna på sina ställen.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk

Grattis till vinnarna! I vilket program gjorde ni bilderna? Riktigt trevliga och proffsigt gjorda.

Visa signatur

Intel Core i5 8400 2.8 GHz 9MB | Corsair Vengeance LPX Red DDR4 3200MHz 2x8GB | MSI GeForce RTX 2070 GAMING Z | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | Crucial MX300 750GB | Cooler Master Hyper 212 LED | Cooler Master V700 | NZXT H440W Silent Ultra New Edition Black/Red Window

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!!

Hoppas på en ny tävling snart:D en där man har någon chans:P haha

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Inaktiv

Grattis!

Men trodde ärligt talat att vinnaren skulle få välja en valfri komplett dator i obegränsad prisklass.
Om sådan fall och jag varit vinnaren skulle det ha blivit https://www.komplett.se/komplett-xtreme-i100/10817 54.995:- haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon151788:

Grattis!

Men trodde ärligt talat att vinnaren skulle få välja en valfri komplett dator i obegränsad prisklass.
Om sådan fall och jag varit vinnaren skulle det ha blivit https://www.komplett.se/komplett-xtreme-i100/10817 54.995:- haha

Skulle mer säga en valfri konfiguration av xtreme i100! Hade man fått detta hade jag blivit fruktansvärt besviken

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk

sanslöst vad mycket pengar komplett sparar på att lägga upp de som en tävling här istället för att anställa nån att göra en logotyp=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNordstrm:

sanslöst vad mycket pengar komplett sparar på att lägga upp de som en tävling här istället för att anställa nån att göra en logotyp=)

Citat från tävlingstråden:

Skrivet av Komplett:

"Q: Varför har ni denna tävling, är det inte billigare/bättre/snabbare att anlita en grafiker?
A: Vi har skapat tävlingen för att vi vill göra en rolig tävling för alla swecare (samt att vi tycker det är kul att se alla kreativa bidrag). Komplett har 5st heltidsanställda grafiker (de som skapar alla bannrar & grafik till hemsidorna) och som på kort tid kunde skapat en ny bakgrund utan att det hade kostat oss ~20.000kr i priser. Men det hade inte varit lika skoj, eller hur? :)"

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Skrivet av '[Z:

;14471930']Citat från tävlingstråden:

i stand corrected!