Permalänk
Medlem

Någon som testat RAZER ORBWEAVER ELIT?

Jag spelar mycket BF4 och har egentligen aldrig riktigt varit vän med ett standard tangentbord. Lite sugen på att testa ovanstående men det är mycket pengar!

Alla åsikter välkomnas

Emil

Permalänk

Beror väll på, tog steget att köpa razer nostromo (dock innan Orben fanns ute )
Kändes väldigt konstig i början, men efter ett tag så vart det mycket skönare än vanliga tangentbord inklusive mekaniska.

Köp en Razer nostromo eller den nya som kallas Razer Tartarus om du inte behöver extra raden knappar och du kan leva med rubber domes istället för mekaniska brytare.

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk

Har haft den nu en vecka. Måste säga att det tar ett tag att vänja sig. Handen kommer högre upp eftersom ORBWEAVER är inte lika låg som ett tangentbord. Mitt tips är att spara kvitto låda och lämna igen om det inte passar

Permalänk
Medlem
Skrivet av sturmovik:

Beror väll på, tog steget att köpa razer nostromo (dock innan Orben fanns ute )
Kändes väldigt konstig i början, men efter ett tag så vart det mycket skönare än vanliga tangentbord inklusive mekaniska.

Köp en Razer nostromo eller den nya som kallas Razer Tartarus om du inte behöver extra raden knappar och du kan leva med rubber domes istället för mekaniska brytare.

Detta, jag sitter i vanligtvis på ett K70 Browns och rubber domes på Nostromo är inte illa alls, och mycket behaglig att använda ihop med joystick i Elite dangerous,Warthunder och ARMA 3

Visa signatur

EVGA RTX 3080 / 5800x / Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI / Ballistix 32GB 3200mhz / Corsair SF750 750W / Gigabyte 48" AORUS FO48U OLED 4K 120 Hz