Permalänk
Medlem

börja gymma så du orkar mera blir betydligt piggare av att gymma några gånger i veckan sen så blir vardagen lättare desutom när man är starkare/uthålligare

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrbobbin:

Tror det sitter mycket i placebo, inbillar du dej att du har börjat spela sämre är det klart du gör det, samma lika åt andra hållet. så är det iaf för mej

Jag håller med!
Så är det i alla FPS man nöter mycket tycker jag. Har jag ett par riktigt usla BF-rundor kan det sitta i i flera dagar eller till och med veckor i streck att jag är helt inställd på att jag suger så hårt att jag nästan slutar försöka. Det sitter i skallen...

Visa signatur

i9 13900HX | 64GB DDR5 | RTX4080

Permalänk
Medlem

Binda bort scoreboarden, desto mer du tänker på dina dåliga scores desto värre blir det

Det handlar bara om att köra ditt game och koppla bort allt annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackan242:

Tjenare, Nu för några dagar sedan så har jag bara spelat skit, brukar ligga runt 1-2 på scoreborden, nu får jag vara glad om jag kommer på 4 plats. Känner mig inte uppvärmd eller nåt sånt, svårt för att hantera rekylen, allmänt svårt för att få in skotten även om dem står stilla. Har testat TDM,vanlig server för uppvärmning men det har inte hjälpt. Spelar i en klan så det är riktigt segt om man inte kan prestera. Oftast så brukar dem 4 första rundorna gå bra sen så bara faller man ner.

Nån som kanske har nån tips/förslag man kan göra?

//Markus

Tränar du något mellan varven ?

Det har alltid hjälpt mig prestera bättre i e-sport.

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem

Idag kändes go fett annorlunda när jag startade det? Har dom ändrat något? Känns konstigt när jag gör snabba rörelser.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk

Jag spelar LoL vet inte om det funkar för cs spelare också

Om det går dåligt brukar jag skippa och spela en dag så man får upp flytet igen

Permalänk
Skrivet av Andyah:

börja gymma så du orkar mera blir betydligt piggare av att gymma några gånger i veckan sen så blir vardagen lättare desutom när man är starkare/uthålligare

nae har slutat med allt sånt men kommer nog sätta igång med det igen.

Skrivet av Neeb:

Tränar du något mellan varven ?

Det har alltid hjälpt mig prestera bättre i e-sport.

Ute med hunden nån gång kanske, inte det bästa men det är nåt iallafall

Visa signatur

MSI P67A-GD65 REV B3,Intel Core i5 2500K 3,3GHz, Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB,Fractal Design Newton R2, 1000W,Fractal Define XL Svart,Optiarc AD-7263S LabelFlash Svart SATA, OEM,Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk OEM, SP1,Corsair SSD Nova Series 32GB
,1.5TB Samsung Ecogreen F3EG,Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3
,LG 23" TFT W2363D-PF 120hz,

Permalänk
Medlem

Om du varit först på leaderboarden mycket så har du också antagligen carryat ditt team till vinst och vunnit mer än 50% och gått upp i rank där du inte längre vinner allt utan möter en del motstånd (till skillnad från förut)?

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Om du varit först på leaderboarden mycket så har du också antagligen carryat ditt team till vinst och vunnit mer än 50% och gått upp i rank där du inte längre vinner allt utan möter en del motstånd (till skillnad från förut)?

kan faktiskt vara sant, att motståndet har blivit svårare

Visa signatur

MSI P67A-GD65 REV B3,Intel Core i5 2500K 3,3GHz, Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB,Fractal Design Newton R2, 1000W,Fractal Define XL Svart,Optiarc AD-7263S LabelFlash Svart SATA, OEM,Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk OEM, SP1,Corsair SSD Nova Series 32GB
,1.5TB Samsung Ecogreen F3EG,Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3
,LG 23" TFT W2363D-PF 120hz,