Tangentbord slutade funka!

Permalänk

Tangentbord slutade funka!

Hej sweclockers! idag så satt jag vid datan och spelade bf4 som vanligt när nästan alla mina tangentbord slutade att fungera. Den enda knappen som fungerade va typ windows-knappen. Så jag stängde av datorn så bluescreena den en 3:dje gång på typ 4 månader och mina tangenter funkar inte så jag kunde inte klicka på starta windows normalt, jag har ett black windows ultimate 2013 så ni vet. Så jag undrar om det kanske finns en knapp som gör att dem ej funkar eller vad har hänt liksom? Sen undrar jag även varför min dator bluescreenar? Borde jag göra något? Tacksam för hjälp

Permalänk

Din tangentbord verkar skumt. Pröva en annan usbport. Det finns ingen tangent på ditt tangentbord som stänger av alla tangenter utom windows-tangenten.

Och, det är nog bäst om du skriver ut namnet på ditt tangentbord som Black Widow, inte black windows.

Permalänk

Ja men kan det bara hända så liksom? Dem bara stängdes av..

Permalänk

Ja det kan det, det gjorde det för dig. Jag tror inte det ska göra så dock, det är därför jag skriver att ditt tangentbord verkar skumt.

Permalänk

Så det e bara att köpa ett nytt?

Permalänk

Nej. Byt port, om det inte funkar så kontakta återförsäljaren.

Permalänk

Nej funkade nu! Jag skickade kärlek via min hjärna till Elizabeth (min data) min älskling funkar igen och tangentbordet är som nytt igen! Tack alla nu ska jag spela