Gubbar och tanter med PS4.

Permalänk
Medlem

BarryTheBlade 36år med två ps3 och en ps4, nfs rivals, killzone och tomb raider har jag på ps4, fick nyss platinum i nfs rivals.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

PSN: SrimpSiis
Spelar mest CoD Ghost.
Är 30 år gammal.
Bara att adda

Permalänk
Medlem

Vad är definitionen på tant/gubbe? Är under 30 iallafall.

Permalänk
Medlem

Jag deltar gärna i lite Bf4, dock så är jag en yngre småbarnsfar som bara är 27 =).

Lägg till mig om ni vill ha lite sällskap Aviation87, Skriv gärna en notis att ni är här ifrån då man får en del förfrågningar av konstiga tyskar emellan åt

Kör även lite CoD ghosts mest Extintion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barry:

BarryTheBlade 36år med två ps3 och en ps4, nfs rivals, killzone och tomb raider har jag på ps4, fick nyss platinum i nfs rivals.

Är Rivals bra? vart lite sugen på o köpa det. Har du testat multiplayer? och isf hur är det // Tobbe

Permalänk
Medlem

PSN: Linthias
Ålder: 30
Spelar: BF4, Killzone

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk

Hej.

Vi är ett gäng gamla gubbar som surar när vi spelar. Är det så att ni vill sura med oss så kan ni alltid lägga till mig.

PSN: Govno_swe
Ålder: 32, men känner mig som 100 (mitt i småbarns åldern)
Spel: Vi spelar näst intill oavkortat ghosts, vi har stående fredagsmys som kan leda till precis vad som helst.

Permalänk
Medlem

Ingen sköning här som fastnat för dead nation? Jag vill ha någon hyffsad att lira coop med!

Visa signatur

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem

Snart 36, spelar mest BF4 för tillfället. 2 barn, så begränsat med speltid. Skönt att se så många andra åldringar här! Bra initiativ TS!
PSN: Stromstedt

Permalänk

37år gammal här. Har för tillfället bara Infamous men väntar med spänning på lite bilspel. Hade hoppats på att kunna spela Gran Turismo 6 eftersom min ps3 verkar ha gått och dött men det verkar inte vara fallet. Hur som, jag lägger till bra spel allt efter hand. Lägg till mig!

Tror att mitt psn namn är Zulan

Permalänk

PSN: dunderhoken82

Har precis börjat spela på konsol. Är egentligen en genuin FPS/PC spelare.

PS4 ägare på 32år

Spel: Trine 2, Outlast, Assasin's Creed 4 Black Flag, War Thunder, Blacklight Retribution, Dead Nation Warframe och några Pinballspel.
Har bara haft min PS4:a lite drygt ett dygn så jag har inte hunnit med så mycket än. Men jaaaiiiks va svårt det ska vara att spela med handkontroll

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk

PSN nallen_nr1 jag är 34

Precis köpt ps4an jag har bara killzone för tillfället funderar på att köpa rivals

Visa signatur

Dag blir natt o natt blir dag, vilket j...a underbart liv man lever när man sitter framför datorn.

Permalänk
Medlem

Härligt att se tråden så levande. Uppdaterar snart första inlägget med alla nya!

S

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

PSN Sotaddi jag är 23 år

Spelar just nu bara Fifa 14, är ni sugna på att köra så är det bara och adda.

Permalänk
Medlem

Mitt nick är kimy2k12 men namnet är Nikita Safronov och jag är 22 år gammal.
Även fast många här är rätt så äldre än mig så skulle det endå vara kul att lira mot er!

Hoppas några kan adda mig.

Kanna lägga till att jag inte heller är så värst duktig på skjut eller racingspel då jag knappt spelat online.
Min tidigare konsol var en PS2 men köpte aldrig Xbox 360 eller PS3 så online gaming är nytt för mig på konsol.

Permalänk

Psn: cryptochill

Har istort bara kört på pc så kontrollen är ju sämst just nu men det tar sig.

Just nu kör jag bara Bf4 på ps4.

Adda på.

Permalänk
Medlem

Finns en till här! 39år och man blir aldrig för gammal för att lira!

spelat ghost tidigare men har växt upp nu på sistone och helt gått över till BF4!

psn: Gulo74

Permalänk
Medlem

Jag klassar mig som gubbe, blir ju 30 i sommar
Lirar mest BF4 men även AC4 och Killzone.

PSN: Haagzon

Bara att adda!

Permalänk

Om den här tråden fortfarande funkar så adda gärna mig.
PSN: Karatefarsan
47 år och fast i BF4

Permalänk
Medlem

33 år här. Kör Diablo3 och väntar på Destiny. Lär bli mest RPG och TPS, bf4 och liknande kör jag på datorn. Har även Warthunder om nån vill flyga lite. Väntar på ny tv till ps4 nu, så mer spel lär det bli.

Heter även Klantbo på PSN.

Permalänk

Jag är 48 och har få vänner, som inte har bytt upp sig till PS4:an än. Mitt PSN är Ali3nPr3dator66 och spelar just nu bara BF4. Just nu är jag rank 87.

/AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk
Medlem

Psn: ToxyRocker
Jag har need for speed rivals, watch dogs, thief och tomb raider just nu. Jag spelar inte jättemycket men kan kanske va kul att spela med någån ibland.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Permalänk

PSN: Davros680

39 år. Spelar bara Destiny just. Väntar på Cod Advanced WF som släpps nästa månad. Gillar också racingspel.

Permalänk
Medlem

Gubbåldern närmar sig
29år, tvåbarnsfar och har alltid tyckt om TV-spel, Lirar så fort tillfälle ges, oftast kvällstid.
Spelar det mesta, men har enbart BF4 idagsläget och något Gratis-spel man får som PS+ medlem.
Väntar på att GTA V ska släppas nu igen, 18 november till ps4an , då kan de va riktigt kul att ha trevligt folk att spela med!

Bara att adda!
PSN id: NordiQ

Permalänk

Tjena,

39 år, uppväxt med Nintendo 8 bitars Gift, ett barn, köpte PS4 i oktober.
BF4, CoD AW, FIFA 2015, Last of Us är spelen jag har.

Var med i en clan när första Xbox kom ut på marknaden. Vi körde Ghost Recon 2 och clanen hette "Gamla Xbox Spelare"

Adda gärna!
PSN id: Greenfin75

Permalänk
Medlem

Är strax 43 o spelade endel(på pc) innan jag fick för en liten dotter(igen) som nu är 11 mnd, så tyvärr!? finns det inte mycket tid för spelande just nu, o då va det ju inte någon poeng i att köpa någon PS4, men jag hör av mig ifall det blir någon tid över nästa 14 åren

Fast gubbe vet jag inte! ;D

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem

36 år och har helt sadlat om från PC MASTER RACE till gubbe med PS4 Tenderar till att köpa mer spel än jag spelar, men just nu går Dragon Age 3, Destiny och GTA V (i mån av tid!) varmt i konsolen om kvällarna när kidsen sover. Bara att lägga till mig, mitt PSN är mebben79.

Visa signatur

PC: i7 2600k @ 4.6Ghz, Corsair H100, MSI P67A-GD55, Corsair 8GB XMS 1600Mhz, Gigabyte 780 Ti GTX, Fractal Design Newton R2 1000W, OCZ SSD Agility 3 240GB, 1TB Samsung F3, Ljudkort: Asus Xonar DX
Mac: 27" iMac, 13" Macbook Air, 13" Macbook Pro, iPhone 6S Plus
Android: Nexus 7, HTC One M8

Permalänk
Medlem

Tjenare
Jag är en kille på 36 år och har skaffat en ps 4 har haft en ps 3 rätt länge men gick över till ps 4 och har två barn så man försöker spela så mycket som det går men inte alltid så lätt.
Spel till ps4 är Driveclub och War thunder.
Nickname är Mrzed99.

Permalänk
Medlem

Tjena tjena!

Massor med sköna människor här. Härligt att se!

Är det några som lirar Destiny och är sugna på att lira lite weeklys och raids? Lägg bara till mig och skicka ett meddelande så kör vi. Jag har även The Dark Below. psn: suxeeder

Suxeeder, 40