Datormus - som fungerar på glansiga/vita ytor

Permalänk
Medlem

Datormus - som fungerar på glansiga/vita ytor

Hej,

Nu blev livet lite jobbigare efter att ha fått hem mitt nya bord så vill inte min Microsoft Wireless Mouse 3500 fungera! Den hatar det högblanka/vita bordet. Nu vänder jag mig till er för hjälp! Finns det någon datormus som fungerar på sådana här "dåliga" ytor till ett rimligt pris? Spelar inte så något monster från den nära framtiden är jag inte direkt i behov av

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Skrivet av OJJE:

Hej,

Nu blev livet lite jobbigare efter att ha fått hem mitt nya bord så vill inte min Microsoft Wireless Mouse 3500 fungera! Den hatar det högblanka/vita bordet. Nu vänder jag mig till er för hjälp! Finns det någon datormus som fungerar på sådana här "dåliga" ytor till ett rimligt pris? Spelar inte så något monster från den nära framtiden är jag inte direkt i behov av

Den jag kommer å tänka på direkt är

http://www.inet.se/produkt/6606147/logitech-performance-mouse...

ska "fugnera på de ytor som inga andra möss klarar av" dock så har jag hört att det inte alltid är sant. Dock vet jag att en kompis kunda använda den på glas

Permalänk
Medlem

Tackar för tipset!! Hittade den för 449 kr på ElectroWorld så beställde den precis!
Såg att det fanns en som hette AnyWhere MX som använder samma teknologi, men den här såg skönar ut att hålla i!

Skrivet av Aldhissla:

Den jag kommer å tänka på direkt är

http://www.inet.se/produkt/6606147/logitech-performance-mouse...

ska "fugnera på de ytor som inga andra möss klarar av" dock så har jag hört att det inte alltid är sant. Dock vet jag att en kompis kunda använda den på glas

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

En gammal hederlig kulmus är annars ett säkert kort om man inte har något emot retro, funkar utmärkt på alla platta underlag! Största nackdelen är väl att den måste rengöras ibland.

Permalänk
Skrivet av OJJE:

Tackar för tipset!! Hittade den för 449 kr på ElectroWorld så beställde den precis!
Såg att det fanns en som hette AnyWhere MX som använder samma teknologi, men den här såg skönar ut att hålla i!

jag har hållt i den å den e TUNG men RIKTIGT go i handen. kan starkt recommendera.