Permalänk

Headset funderingar

Hej jag ska köpa ett turtle beach headset framför allt till mitt ps3 men gör verkligen inte nåt om det funkar till allt annat också. Har tittat på px51 och xp510 och har hört att man ska kunna ta emot samtal medans man spelar, då undrar jag om jag kan sitta ett Skype samtal på telefonen samtidigt som jag hör spel ljudet?

Sen den stora frågan vilket turtle beach headset borde jag köpa? Px51 har allt som xp510 har när man ska ha det till ps3 men jag tycker att xp510 är snyggare Men skriv om jag borde köpa nåt annat turtle beach headset istället )

Har några krav:

-Trådlöst
-surround ljud

Super tacksam för svar. //Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Hej jag ska köpa ett turtle beach headset framför allt till mitt ps3 men gör verkligen inte nåt om det funkar till allt annat också. Har tittat på px51 och xp510 och har hört att man ska kunna ta emot samtal medans man spelar, då undrar jag om jag kan sitta ett Skype samtal på telefonen samtidigt som jag hör spel ljudet?

Sen den stora frågan vilket turtle beach headset borde jag köpa? Px51 har allt som xp510 har när man ska ha det till ps3 men jag tycker att xp510 är snyggare Men skriv om jag borde köpa nåt annat turtle beach headset istället )

Har några krav:

-Trådlöst
-surround ljud

Super tacksam för svar. //Victor

Om du vill ha bättre komfort och om du vill sitta i flera timmar utan att du får ont i öronen, så tycker jag du inte ska köpa turtle beach, för dem har ett av dem sämsta komforten, det gör ont i öronen efter 2h typ

Permalänk
Permalänk

Jag har funderingar över att köpa ett astro a50/a40 men vad jag vet så kan man koppla in a40 till ps3 och mobil samtidigt men kan man göra det med a50? De e så att jag vill ha trådlöst men jag vill kunna ha de kopplat till ps3 och även mobil så att jag kan tex skypa på mobilen och ha game ljud från ps3! Har ni några andra förslag om de inte går att göra så med a50?

//Victor