wywallet till paypal?

Permalänk
Medlem

wywallet till paypal?

Tjenare alla gubbar och gummor! Nu är det så här att jag har kontantkort på mobben och det laddas med 100kr varje månad och nu har jag lyckats skrapa ihop 1600 kr på skiten. Problemet är då att jag hade velat bli av med pengarna och det enda sättet just nu är att ringa upp allt vilket inte är så kul så jag tänkte att jag lägger upp 1k på steam eller liknande och köper nått fint där. Då kommer vi till min fråga... Kan jag ladda mitt paypal konto med mina pengar på mobben via wywallet för att sedan lägga upp det på steam eller?? Isf hur gör jag det? Om inte, finns det något annat sätt att få pengarna på mobben till steam?? Tack på förhand / Axel Karlsson.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AkoSpelar:

Tjenare alla gubbar och gummor! Nu är det så här att jag har kontantkort på mobben och det laddas med 100kr varje månad och nu har jag lyckats skrapa ihop 1600 kr på skiten. Problemet är då att jag hade velat bli av med pengarna och det enda sättet just nu är att ringa upp allt vilket inte är så kul så jag tänkte att jag lägger upp 1k på steam eller liknande och köper nått fint där. Då kommer vi till min fråga... Kan jag ladda mitt paypal konto med mina pengar på mobben via wywallet för att sedan lägga upp det på steam eller?? Isf hur gör jag det? Om inte, finns det något annat sätt att få pengarna på mobben till steam?? Tack på förhand / Axel Karlsson.

Du kan inte plocka ut pengar från ditt kontantkort på det sättet.
Pengarna lär ligga som ett saldo på kontantkortet och inte på WyWallet.
Din operatör vill ju också ha betalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av N!klas:

Du kan inte plocka ut pengar från ditt kontantkort på det sättet.
Pengarna lär ligga som ett saldo på kontantkortet och inte på WyWallet.
Din operatör vill ju också ha betalt.

Mjahaja. Det är synd att steam inte har sms-köp, hade varit så enkelt .. Men finns det inte något annat sätt handla på steam via mobilen?

Permalänk
Medlem

Kanske är helt ute men detta då:
http://wywallet.se/skicka-pengar/

Är det inte som man kan skicka pengar från sitt saldo, eller gäller det enbart Abonnemang?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Kanske är helt ute men detta då:
http://wywallet.se/skicka-pengar/

Är det inte som man kan skicka pengar från sitt saldo, eller gäller det enbart Abonnemang?

Alltså vad jag förstår så är det där när man skickar pengar från person till person, inte från mig till paypal eller? Men steam har ju några andra sätt att betala på, hur funkar webmoney och dom? Det går inte att föra över från wywallet till dom då?

Permalänk
Medlem

Harkollat lite och det står att man ska kunna köpa i butik osv. Kommer det funka på tex gamestop? Kan jag bara knalla in på gamestop här i luleå och säga att jag vill betala med wywallet och köra eller?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Alltså, du ska kunna betala med wywallet på andra ställen men då måste du ha pengar på wywallet-kotot.
Det är två skilda saker. Du har ett saldo på ditt kontantkort och du kan ha ett saldo på ditt WyWalletkonto.