skrivare/scanner/kopiator -trådlöst, stöd för mobil utskrift?

Permalänk
Medlem

skrivare/scanner/kopiator -trådlöst, stöd för mobil utskrift?

Fick på mig att hjälpa en vän att skaffa ny dator till hans svärfar. Han ville även ha en skrivare till med inbyggd scanner och kopiator som skall hantera utskrift över trådlösa nätet. Även vara kompatibel att skriva ut direkt från mobil och surfplatta.

Tar gärna emot tips på en okej skrivare i bra prisklass, gärna max 2-3k om det går?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem

Såg ju en reklamblänkare för en sån här på swec, för någon dag sedan... Under tusenlappen på Dustin om jag inte minns fel....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem

Tackar.,tar gärna mot fler tips, den för tusenlappen? Var det något att ha? Och den du länkade till, är det av egen rekommendation?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

Jag har denna, man kan skriva ut från mobil genom att bifoga dokumentet till en speciell e-post adress till skrivaren, funkar fint för mig i vart fall.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1985869

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Legion T530-28ICB Desktop (Lenovo) - Type 90L3 > Intel Core i5-9400F Processor > 2x8GB DDR4 2666Mhz > GTX 1660 TI 6GB > 256GB M.2

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog välja den jag länkade till. Jag har inte den, men jag har svårt för bläckstråle. Finns säkert billigare laser också, om man inte behöver färg. Har dock inte kollat ifall dom har möjlighet att skriva från mobilen.

Edit: http://www.netonnet.se/art/dator/skrivare-och-scanner/laser-m...

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem
Skrivet av zosma:

Jag skulle nog välja den jag länkade till. Jag har inte den, men jag har svårt för bläckstråle. Finns säkert billigare laser också, om man inte behöver färg. Har dock inte kollat ifall dom har möjlighet att skriva från mobilen.

Edit: http://www.netonnet.se/art/dator/skrivare-och-scanner/laser-m...

Okej. Kanon. Vet faktiskt inte om färg är ett krav. Får kika. Men då har jag ju två varianter nu. De du har länkat verkar ju lovande. Enligt spec skall din andra länk ha mobilstöd ju. Stod i texten iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem

Har funderat lite, 2500kr blir lite mycket, har sett alternativ för ca 1500kr. Går det få någon rimlig i denna klass? Laserskrivare/kopiator/scanner med färgutskrift?

Visa signatur

Intel NUC :(