Bredband2 Västerås, Bra eller Dåligt

Permalänk
Medlem

Bredband2 Västerås, Bra eller Dåligt

Hej!

Flyttat till Västerås & beställt 250/250 från Bredband2

Jag undrar om ni tycker det internet bolaget är bra? Håller bra hastighet, support?
Eller ska man köra med Bahnhof, T3 istället.

//Jim

Visa signatur

[Asus Z87-Deluxe][Intel Core i7-4770K] 2*Kingston HyperX 3K SSD 240GB] [2*Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB] [2*4TB WD RE Enterprise][2*Gigabyte GeForce GTX 780Ti GHz Edition Sli ] [Corsair AX 1200i] [Windows 8.1]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jim26:

Hej!

Flyttat till Västerås & beställt 250/250 från Bredband2

Jag undrar om ni tycker det internet bolaget är bra? Håller bra hastighet, support?
Eller ska man köra med Bahnhof, T3 istället.

//Jim

Satsa på Bahnof istället.

Visa signatur

╔═══════════════════════╗
║ _Vill du ha svar? Tryck på CITERA!! _║
╚═══════════════════════╝

Permalänk
Medlem

OK... Så du var inte nöjd med dom?

Visa signatur

[Asus Z87-Deluxe][Intel Core i7-4770K] 2*Kingston HyperX 3K SSD 240GB] [2*Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB] [2*4TB WD RE Enterprise][2*Gigabyte GeForce GTX 780Ti GHz Edition Sli ] [Corsair AX 1200i] [Windows 8.1]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jim26:

Hej!

Flyttat till Västerås & beställt 250/250 från Bredband2

Jag undrar om ni tycker det internet bolaget är bra? Håller bra hastighet, support?
Eller ska man köra med Bahnhof, T3 istället.

//Jim

Jag hade Bredband 2 när jag bodde i Västerås, har inget att klaga på överhuvudtaget.
Men sen så beror det väl på vad man kräver av sin internetleverantör också, jag ville bara ha snabbt och stabilt internet till billig peng med möjlighet till e-faktura. Knappast svårt att leva upp till

Permalänk
Medlem

Ok då vet jag lite mer! ¨
Jag har hört att dom ska ha låga svarstider enligt bredbandskollen
enda minuset jag hittat nu är att Autogiro E-faktura betalas kvartal :/
Men jag ska testa dom i 3mån

Visa signatur

[Asus Z87-Deluxe][Intel Core i7-4770K] 2*Kingston HyperX 3K SSD 240GB] [2*Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB] [2*4TB WD RE Enterprise][2*Gigabyte GeForce GTX 780Ti GHz Edition Sli ] [Corsair AX 1200i] [Windows 8.1]