En You Tube kanal för alla nördia byggare/moddare där ute :)

Permalänk
Medlem

En You Tube kanal för alla nördia byggare/moddare där ute :)

Han kanske kan nog ge er lite idéer till ert nästa projekt

The Ben Heck Show

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Har följt han kanal under en lång tid, själv har jag aldrig försökt återskapa eller gjort något liknande som han gjort. Dock väldigt roligt att kolla på hans klipp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragon_Ball:

Har följt han kanal under en lång tid, själv har jag aldrig försökt återskapa eller gjort något liknande som han gjort. Dock väldigt roligt att kolla på hans klipp

Jo helt klart men han har ju inte så många subskriver så du är nog en av få

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Ben heck show finns även tillgänglig på www.revision3.com.
Där finns även hak5, diy tryin, tekzilla, hdnation och ett par shower till.
Väl värt att kolla in om du gillar Ben!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Ben heck show finns även tillgänglig på www.revision3.com.
Där finns även hak5, diy tryin, tekzilla, hdnation och ett par shower till.
Väl värt att kolla in om du gillar Ben!

såg den andra tråden först

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanfogade*

Jag har sammanfogat dina trådar åt dig. Om du råkar skapa en tråd på fel plats igen, är det bättre om du anmäler ditt eget inlägg, så att vi kan flytta den åt dig.

Permalänk
Medlem

Strax efter mitt inlägg så titta jag på senaste HDnation och det verkar som att det var det sista avsnittet tyvärr.
Sen kom jag på att om du gillar Ben så kan du även gilla www.eevblog.com då det är lite åt samma hållet.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

*trådar sammanfogade*

Jag har sammanfogat dina trådar åt dig. Om du råkar skapa en tråd på fel plats igen, är det bättre om du anmäler ditt eget inlägg, så att vi kan flytta den åt dig.

Okej tack, jag gjorde det också

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Strax efter mitt inlägg så titta jag på senaste HDnation och det verkar som att det var det sista avsnittet tyvärr.
Sen kom jag på att om du gillar Ben så kan du även gilla www.eevblog.com då det är lite åt samma hållet.

Okej, det får jag ta och kolla in

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.