finns det några bra abonnemangs erbjudanden just nu ?

Permalänk
Medlem

finns det några bra abonnemangs erbjudanden just nu ?

mitt 2 år 350 spänn i månad fri surf och ringning har gått ut nu och jag måste fixa något nytt'

finns det några schyssta abonnemang erbjudanden just nu ?

Permalänk
Medlem

Wifog kanske?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av m4gnify:

Wifog kanske?

1) Reklam
2) Hur levereras reklamen?
Enligt mig är det bara ett alternativ om man inte har råd, och måste kunna ringa.

Permalänk
Inaktiv

Telenor: Från 199kr, 0.5mb surf och fria samtal/sms

Telia: Från 200kr, 0.5mb surf och fria samtal/sms även där.

Själv tog jag i veckan telia bara för att jag har 4G nät med dom.
Fast för mig har Telenor fungerat bättre, inga samtals som bryts när man pratar.

Permalänk
Medlem

Finns ju Comviq Fastpris 0 kr samtal+sms och 1 gB surf för 195 kr/månaden (har du mecenat så kan du få 3 GB surf för samma pris)

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Avstängd

Fritt allt och 5gb surf och en Nexus 5 eller en LG G2 för 299/månad, nuff said

https://www.tre.se/privat/erbjudanden/Mobiler/Rabatt-pa-LG-Ne...

Permalänk
Skrivet av Gulanka:

mitt 2 år 350 spänn i månad fri surf och ringning har gått ut nu och jag måste fixa något nytt'

finns det några schyssta abonnemang erbjudanden just nu ?

Beror på hur du värderar fri surf, med ett nytt abonnemang kommer du bli starkt begränsad på just surfen.

Har själv svårt att se vad jag skulle byta ut mitt nuvarande abonnemang mot när bindningstiden är slut i sommar.

Permalänk
Medlem

TRE, 299kr/mån
LG G2 16GB med 3Total 5GB i 24 mån.

Obegränsat med samtal & SMS.
5GB surf ingår*
Fri aktivering på tre.se
- spara 250 kr

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

1) Reklam
2) Hur levereras reklamen?
Enligt mig är det bara ett alternativ om man inte har råd, och måste kunna ringa.

Inte helt säker, har inte Wifog själv (än iaf). Tror det är via deras hemsida, men dom har även en app.
Och det är nog bättre för någon som inte har råd som du säger, än någon som nyligen har betalat 350kr i månaden för ett abonnemang. Men du måste hålla med om att det är redigt bra för vad man betalar Fri surf, 200 SMS och 200 minuter samtal tror jag det är.

Permalänk
Medlem

Hallon stor med rabattkod, 99SEK/månad i tre månader. "Bara 3G", men själv är jag grymt ointresserad av 4G.

Permalänk
Medlem

Köpte en Nexus 5 hos 3 och det är 299kr per månad. 5 gig surf gratis sms osv

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT