Tips på olika tangentbord & mus som har röd belysning

Permalänk
Medlem

Tips på olika tangentbord & mus som har röd belysning

Skall köpa nytt tangentbord + mus, vill att det skall vara röd bakgrundsbelysning på tangentbordet. Sen också att musen kanske har någon röd belysning på om det finns. Tacksam för alla svar

Visa signatur

Min dator: Intel Core i5 4670k | Cooler Master Hyper 212 EVO | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB & Evo 840-series 120GB | Fractal Design Define R4 | Windows 8.1 | PSU Fractal Newton r3 600W

Permalänk
Inaktiv

Ducky shine 3 + razer mamba ^_^

Permalänk
Medlem
Skrivet av starcrew:

Skall köpa nytt tangentbord + mus, vill att det skall vara röd bakgrundsbelysning på tangentbordet. Sen också att musen kanske har någon röd belysning på om det finns. Tacksam för alla svar

SteelSeries Sensei (Bara att ställa in färgen på LED:en till röd) + FUNC KB-460

Permalänk
Medlem

Sidewinder X4 har röd bakgrundsbelysning bra tangentbord för pengarna, dock inget mekaniskt.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LPG:

Sidewinder X4 har röd bakgrundsbelysning bra tangentbord för pengarna, dock inget mekaniskt.

Det är inte mekaniskt men det är bättre än 99% av de mekaniska på marknaden. Till halva priset.
Rekommenderar detta också. Hade ett innan jag köpte ett ducky shine 3 och som sagt. Säger inte att shine 3 är bättre ens. Två bra tangentbord båda två. Dock vinner nog X4an för man sparar typ 1000kr genom att köpa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Sidewinder X4 har röd bakgrundsbelysning bra tangentbord för pengarna, dock inget mekaniskt.

Dock är belysningen i klenare laget

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av lejonkung:

SteelSeries Sensei (Bara att ställa in färgen på LED:en till röd) + FUNC KB-460

Det där är en rätt skön kombo som jag kan hålla med om. Skriver mycket på Funcen och använder Sensei till gaming.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Vad du än gör, köp inte en mus med laser-sensor... såvida du inte har en musmatta av typ metall eller glas.

Mus: ROCCAT Savu (ställbara färger), Steelseries Rival (ställbara färger)
Tangentbord: Budget: CM Storm, Premium: Ducky Shine 2/3

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar! Skall leta vidare så får vi se vad det blir

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator: Intel Core i5 4670k | Cooler Master Hyper 212 EVO | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB & Evo 840-series 120GB | Fractal Design Define R4 | Windows 8.1 | PSU Fractal Newton r3 600W

Permalänk

Corsair Vengeance K70 Cherry MX Red

Visa signatur

No fucks given.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon176726:

Det är inte mekaniskt men det är bättre än 99% av de mekaniska på marknaden.

wat

Permalänk
Medlem

Ducky Shine 3 + Mionix Naos 7000 (Du kan ändra ljuset på musen till valfri färg)

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem

Corsair K70 MX Red / Razer Naga Hex Wraith Red, har en Mionix Naos 7000 som andra mus, funkar lika bra.

Visa signatur

MSI Z87-S02 | i5 4670k | Asus GTX 780 DCII SLI | Adata 1600 8 GB | Samsung Evo 250GB | WD Black 3TB | FD Newton R3 1000 Platinum | Asus Xonar DGX | CM HAF 912 Plus | Acer XB270H | Corsair K70 Red | Mionix Naos 7000 | Sennheiser G4me Zero | Logitech Z623
Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Sidewinder x4 - extremt prisvärt.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Steelseries Rival eller Naos 7000 rekomenderar jag
Använder ett cmstorm quickfire tk som jag också gillar men stabilisatorerna är lite "svampiga"

Permalänk
Medlem
Skrivet av shortleif:

Vad du än gör, köp inte en mus med laser-sensor... såvida du inte har en musmatta av typ metall eller glas.

Mus: ROCCAT Savu (ställbara färger), Steelseries Rival (ställbara färger)
Tangentbord: Budget: CM Storm, Premium: Ducky Shine 2/3

Roccat Pure Optical funkar också!

Visa signatur

Only a slave is afraid to ask questions.