Razer Naga 2014 VS SteelSeries WoW Cataclysm Gaming Mouse

Permalänk
Medlem

Razer Naga 2014 VS SteelSeries WoW Cataclysm Gaming Mouse

Ser ut som att det är lättare att komma åt knapparna på SteelSeries WoW Cataclysm Gaming Mouse

Permalänk
Medlem

Razer Naga 2014 är underbar. Och razer addon till wow är hur bra som helst. Efter du vant dig med så många knappså kommer mmo upp till en helt annan nivå i spelande. Rent praktiskt använde jag knapp 1-6 och i komb av alt,ctrl och shift så har du 4*6 attacker sen när du vant dig kan du böra använda de andra dock e de Brå att ha til vent, ts, mumble mm

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytan:

Ser ut som att det är lättare att komma åt knapparna på SteelSeries WoW Cataclysm Gaming Mouse

Nagan är ganska liten och wowmusen är rätt stor. Det är också olika grepp då nagan har claw och wowmusen har palm. Så åk och testa för att se vilken som passar dig.

Permalänk
Skrivet av Prodigys:

Nagan är ganska liten och wowmusen är rätt stor. Det är också olika grepp då nagan har claw och wowmusen har palm. Så åk och testa för att se vilken som passar dig.

Jag kan omöjligt köra claw på min naga och nå de främre tumknapparna. Hur jävla stora händer har du? Skulle säga att båda mössen kan palmas utan problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shortleif:

Jag kan omöjligt köra claw på min naga och nå de främre tumknapparna. Hur jävla stora händer har du? Skulle säga att båda mössen kan palmas utan problem.

19cm från där handen börjar till toppen av långfingret. Jag får alltid köra claw när jag är hos min kompis som har en naga. Fast sen tycker jag att deathaddern är lite för liten för palm också så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

19cm från där handen börjar till toppen av långfingret. Jag får alltid köra claw när jag är hos min kompis som har en naga. Fast sen tycker jag att deathaddern är lite för liten för palm också så.

ja de är väl naga, den är mycket mindre än naga2014 helt annan form.

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersBlomdahl:

ja de är väl naga, den är mycket mindre än naga2014 helt annan form.

Jaha, visste jag inte

Permalänk
Medlem

Jag använder Razer Naga 2014. Jag har använt Naga sen det först lanserades och kan inte tänka mig använda annan mus. Naga är helt underbart i alla spel som finns. Om jag minns rätt så är 2014 versionen lite större än originala designen. Jag kan ha fel.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

Jag har en Razer Naga 2014 och kan inte heller tänka mig en annan mus längre, spelar inte så mycket MMOer längre men den fungerar till allt.
Och för att inflika med storleken där så tror jag att den är lika stor som tidigare naga modeller, hade nämligen den första modellen också.

Permalänk
Medlem

Det er mest formen ved knappene der utgjør forskjellen mellom Naga 2012 og 2014. For min del var Naga:n litt for liten...fortrekker å kunne hvile handen på musen og enda nå de knapper jeg trenger. Logitechs G600 passer min hand litt bedre, så det vil nok bli den jeg vil kjøpe når det vil bli dags...