Hjälp! HTC One frusit helt, kan inte reboota

Permalänk

Hjälp! HTC One frusit helt, kan inte reboota

Hejsan!

Nu är det så att min HTC One har frusit fast sig helt. Jag gick in på kameran och skulle ta en bild men den frös sig. Jag kan inte stänga av den, trycka på hem-knappen, svara samtal när det ringer osv.
Är i behov av tips på vad jag kan göra eftersom jag behöver mobilen till skolan och annat viktigt.
Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 3770 @Stock | Corsair H80i | 2x Gigabyte GTX 680OC | 16 GB kingston HyperX Genesis 1600 @1600MHz|
ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | Intel X-25M 80GB] | 1 TB Samsung Spinpoint F3 HDD | Corsair TX750 750W |
Fractald Design Define R3 |

Permalänk
Skrivet av TheGamerGod:

Hejsan!

Nu är det så att min HTC One har frusit fast sig helt. Jag gick in på kameran och skulle ta en bild men den frös sig. Jag kan inte stänga av den, trycka på hem-knappen, svara samtal när det ringer osv.
Är i behov av tips på vad jag kan göra eftersom jag behöver mobilen till skolan och annat viktigt.
Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Har du provat en soft reset? Kör den först och se hur det går

Permalänk
Skrivet av Aldhissla:

Har du provat en soft reset? Kör den först och se hur det går

åh, tack så mycket! Det funkade med att trycka in volymknappen och powerknappen!
Är rätt ny med den här mobilen och är bara 13 år ändå så. Men tack!:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 3770 @Stock | Corsair H80i | 2x Gigabyte GTX 680OC | 16 GB kingston HyperX Genesis 1600 @1600MHz|
ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | Intel X-25M 80GB] | 1 TB Samsung Spinpoint F3 HDD | Corsair TX750 750W |
Fractald Design Define R3 |

Permalänk
Skrivet av TheGamerGod:

åh, tack så mycket! Det funkade med att trycka in volymknappen och powerknappen!
Är rätt ny med den här mobilen och är bara 13 år ändå så. Men tack!:)

Skickades från m.sweclockers.com

Det är lungt, tur att det fungerade. min telefon ville inte göra det så jag var tvungen å skicka in den på reparation i 3 veckor. Det sög ganska hårt. Tänk alltid på å googla "soft reset" då dessa bara startar om telefonen. "Hard Reset" tar bort allt du har i telefonen å startar den som fabriksåterställd Allat smart telefoner (såvit jagvet) har en soft/hard resest funktion.