Går SweC tapeten att köpa för privat bruk?

Permalänk

Går SweC tapeten att köpa för privat bruk?

Hallå! Jag tänkte höra med er om det är någon som vet vart man kan få tag i tapeten som sitter uppe i SweC kontoret? Tack på hörhand!

P.S Jag kan nog ha lagt den i fel forumdel, men jag hade inte tillgång till "Övriga ämnen".

Visa signatur

Nätaggregat Corsair AX 850W 80+ Gold | Moderkort Asus P8P67 PRO REV B3 | GPU EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Superclocked | CPU Intel Core i7 2600K | RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Ljudkort Asus Xonar Essence STX | Hårddiskar OCZ Agility 3 120GB + WD 500GB | Mikrofon JJLabs BMC-USB | Hörlur Sennheiser HD 598 |

Permalänk
Skrivet av Piederman:

Hallå! Jag tänkte höra med er om det är någon som vet vart man kan få tag i tapeten som sitter uppe i SweC kontoret? Tack på hörhand!

http://i.imgur.com/0hdbzbf.jpg

P.S Jag kan nog ha lagt den i fel forumdel, men jag hade inte tillgång till "Övriga ämnen".

Det vore fett grymt! Jag hade inte klagat heller. Nu vill jag ha den med xD

Permalänk
Medlem

Frågan har varit uppe innan och jag är ganska säker på att den är specialbeställd?

Alltså inget som finns att köpa i butik.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk

Jag skriver upp mig på Vill-Ha-Den-Tapeten-Listan

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem

Är det säkert att det är en tapet och inte bara en backdrop?

Permalänk
Medlem

Har med sneglat på den där Ala Crysis tapeten
Den är tuff!

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Jag har alltid undrat vart dendär shoppen är för medlemmar där man kan stödköpa skoj saker som sweklockers kaffemuggar antistat-armband .....eller varför inte Swecklockers tryckluft på burk ....lanyards tshirts ..whatever .....är man nörd måste man få visa upp det !

Schablonen hadde vatt en klockren artickel för den extra hängivne !

Visa signatur

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Permalänk
Medlem

Bild-snack.

Emil.Å: Men gud vad synd att den inte funkade.
Jonas.T: Men vi har den här produkten istället.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Avstängd

hade jag haft denna tapeten hade jag lätt haft den vid min datorhörna, alt vid sängen

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Är inte så svårt replikera den i t ex illustrator, kan göra ett försök om någon vill ha den, bara att se till att den kan upprepas både på längd och bredd
Så kan vem som beställa en fototapet alá den!

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Skrivet av ODDNAME:

Är inte så svårt replikera den i t ex illustrator, kan göra ett försök om någon vill ha den, bara att se till att den kan upprepas både på längd och bredd
Så kan vem som beställa en fototapet alá den!

Det hade uppskattats!

Visa signatur

Nätaggregat Corsair AX 850W 80+ Gold | Moderkort Asus P8P67 PRO REV B3 | GPU EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Superclocked | CPU Intel Core i7 2600K | RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Ljudkort Asus Xonar Essence STX | Hårddiskar OCZ Agility 3 120GB + WD 500GB | Mikrofon JJLabs BMC-USB | Hörlur Sennheiser HD 598 |

Permalänk
Medlem

Frågan har varit på tapeten tidigare men beslutades att avslås efter klagomål från göteborgare som kände sig bestulna på skämtet.

/stockholmare

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Frågan har varit på tapeten tidigare men beslutades att avslås efter klagomål från göteborgare som kände sig bestulna på skämtet.

/stockholmare

Hegerfors-klass på den! =D

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk

Vart e Jonas å Emil? vi behöver svar nu >:(

*tar över forumet*

Yarr!! ingen överlever om vi inte får våra coola honeycome duk!!

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att göra en kopia i exempelvis photoshop och beställa som fototapet?

Visa signatur

CoreOS

Permalänk
Medlem

Jag som trodde dem använde greenscreen...

Permalänk
Skrivet av n0rp:

Jag som trodde dem använde greenscreen...

Ouch .. xD

Permalänk
Geeks
SweClockers

Den är specialbeställd, men det går alltid att göra en likadan och skicka till något tryckeri som fixar fototapeter.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZOiDVOiD:

Jag har alltid undrat vart dendär shoppen är för medlemmar där man kan stödköpa skoj saker som sweklockers kaffemuggar antistat-armband .....eller varför inte Swecklockers tryckluft på burk ....lanyards tshirts ..whatever .....är man nörd måste man få visa upp det !

Schablonen hadde vatt en klockren artickel för den extra hängivne !

Jag fick ju en specialmugg av sambon som hon fixade själv (som ni ser på avataren), har frågat förut om de inte kan fixa en shop med sweclockersprylar. Vill ha massa saker! Det är många som skulle vilja ha en shop som ni ser på Gilla-knappen på det citerade inlägget b.la.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av ODDNAME:

Är inte så svårt replikera den i t ex illustrator, kan göra ett försök om någon vill ha den, bara att se till att den kan upprepas både på längd och bredd
Så kan vem som beställa en fototapet alá den!

Ja gör gärna ett försök. Fett skönt att ha något liknande på väggarna här hemma

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Ja gör gärna ett försök. Fett skönt att ha något liknande på väggarna här hemma

Låter bra och sedan kanske som bakgrund till skrivbordet vore ju super samtidigt.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Gief till mitt "pojkrum"!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)