Behöver hjälp att tyda nummer och namn.

Permalänk
Medlem

Behöver hjälp att tyda nummer och namn.

Okej såhär ligger det till.

Jag jobbade i entrén på en nattklubb idag och ett gäng tjejer kommer in. En av dessa tjejer spanar in mig hela tiden dom står i kön för att betala entré. När hon kommer fram tar hon sitt kvitto och skriver ett meddelande till mig samt mobil nummer och hennes signatur eftersom det var ett kvitto.. Men nu var ju denna tjejen något berusad och jag har stora problem att tyda det hon skrivit..

Hjälp mig snälla!! Hon var för snygg för att jag ska kunna låta det gå utan att ens försöka lösa det, haha..

Blir tveksam på numret då det är en konstig nolla vid trean och nåt oläsbart på slutet.
Namnet vette fan men jag gissar på att det börjar med J,O,S.

Några förslag ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slappiz:

Okej såhär ligger det till.

Jag jobbade i entrén på en nattklubb idag och ett gäng tjejer kommer in. En av dessa tjejer spanar in mig hela tiden dom står i kön för att betala entré. När hon kommer fram tar hon sitt kvitto och skriver ett meddelande till mig samt mobil nummer och hennes signatur eftersom det var ett kvitto.. Men nu var ju denna tjejen något berusad och jag har stora problem att tyda det hon skrivit..

Hjälp mig snälla!! Hon var för snygg för att jag ska kunna låta det gå utan att ens försöka lösa det, haha..

http://i.imgur.com/nmNGoWa.png

Blir tveksam på numret då det är en konstig nolla vid trean och nåt oläsbart på slutet.
Namnet vette fan men jag gissar på att det börjar med J,O,S.

Några förslag ?

076-063929215

Lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

076-063929215

Lycka till!

Jag trodde mobilnummer bestod av 10 siffror, inte 12

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jo tycker också det var lite för långt för att vara ett mobilnummer, men vafan, han får väl testa helt enkelt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fextreme_fa:

Jag trodde mobilnummer bestod av 10 siffror, inte 12

Skickades från m.sweclockers.com

Mobilnummer är 10 siffror ja, så 2 måste bort, blir många försök för att hitta rätt

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Jo tycker också det var lite för långt för att vara ett mobilnummer, men vafan, han får väl testa helt enkelt

Ja det är ju typ det man får göra, räknas lilla nollan in innan 3an så är det 13 siffror i något som borde vara 10.
Känns ju rätt hopplöst om det inte bara är så att ta bort dom 2 eller 3 sista. Att chansa sig fram genom att ta bort 3 slumpmässiga siffror så är det sjukt många olika telefonnummer som kan fås fram...

Edit: Lycka till TS! Hoppas du hittar bruden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

076-063929215

Lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

Som sagt lite för långt för att vara ett mobilnummer.

Jag skulle chansa på att ta bort 92 eftersom den sekvensen upprepar sig. Dvs: 076-0639215

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Haha, ja jävla dumt att hon inte kunde skriva.. Får helt enkelt testa alla alternativen.

Permalänk
Medlem

Okej, testade att skicka samma bild till alla 076063929x(0-9) bara att vänta och se nu då haha

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Jag tror det ska vara 0706 i början. tror den första 6:an kom fel på fyllan.

Precis jag tror hon skrev 076 och sedan kom på att det skulle vara 0706.
Bara en (eller 2?) siffra till att solla bort nu då

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

0706392928 ?
Går till en Anita Andersson i Kolmården.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

0760392929?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Tror jag ger upp på denna. Får försöka intala mig att hon inte var så snygg.