Permalänk
Medlem

Förslag på musmattor? :)

Har haft en X7 a4tech musmatta i två år och vill ha lite omväxling. Bästa musmattan jag någonsin testat för att vara ganska billig.

http://www.a4tech.nl/item.aspx?id=4724

Vill ha en likastor och lika glid. lite svårt och veta...
men liksastor spelar med roll.

vad har ni och rekommendera?
Har kollat lite på steelseries qck+

Permalänk
Medlem

QcK+ är en underbar matta. Körde den ett tag, men nu kör jag med en QPAD CL och den funkar den med. Men det är ju en relativt "personlig" fråga, så det bästa är ju att klämma och känna själv. Men QcK+ verkar de flesta gilla.

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem

Musmattor är något som steelseries kan

Permalänk
Medlem

Personligen föredrar jag musmattor i hårdplast eftersom dom är sjukt enkla att göra rent, bara att diska av dom så är dom som nya. Dom i tyg blir äckliga rätt snabbt, tycker dom glider runt mer på bordet också. Vet inte om musmattor i plast skiljer sig så mkt, det man ska leta efter är väl att dom är rundade i kanten.

Permalänk
Medlem

Köpte precis en QcK+ från Steelseries och är riktigt nöjd med den. Se till att du har tillräckligt med plats bara!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hejss:

Personligen föredrar jag musmattor i hårdplast eftersom dom är sjukt enkla att göra rent, bara att diska av dom så är dom som nya. Dom i tyg blir äckliga rätt snabbt, tycker dom glider runt mer på bordet också. Vet inte om musmattor i plast skiljer sig så mkt, det man ska leta efter är väl att dom är rundade i kanten.

Spelar i lag o åker på lan o skit ofta så jag måste ha mjuk