G73 sw freezes nån sekund när man kollar på youtube, spotify mm

Permalänk
Medlem

G73 sw freezes nån sekund när man kollar på youtube, spotify mm

min g73 fryser sig i ca 1-2 sekunder när man kollar på youtube netflix eller stream på spotify helt random kanske 1-10 ggr under en timme. ljudet fryser "frrrrrrrrrrrrrrrrrr" och bilden med sen hoppar allt igång igen som vanligt... har testat allt nu, det började sedan jag gjorde en återställning av allt genom datorns inbyggda factory reset har gjort detta innan utan att det blivit såhär.
jag har ändrat om i energialternativ så att inget stänger av sig eller viloläge, utan lycka, nya ljudkortsdrvisar, grafikkortsdrivisar, moderkortsdrivisar. fattarinte vad et är som gör detta! som Leelo i femte elementet säger jag "Pleeaaease help!"

mvh isak!

Visa signatur

intel 8500 cpu, asus p5n-d mobo, 9800gtx+, tagan 600w dualengine, 4 gig corsair dominator 8500 o lite annat kraffs!

Permalänk

Provat blåsa ren den med tryckluft ? Fick problem med att skärmen blev svart och vit på min G73.
Liten städning senare, så var det problemet borta.

Visa signatur

Stationär Corsair 750D | HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 16GB | Seasonic Platinum 660 XP2 | AMD Ryzen 7 3800X | Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD | ASUS ROG Strix B450-F GAMING | ASUS RX 6800 Ref | ASUS ROG Strix LC 240 |
Skärmar Gigabyte 27" M27Q QHD IPS 170 Hz, Samsung S27D930, Samsung S24F350

Permalänk
Medlem
Skrivet av Livingdead4life:

Provat blåsa ren den med tryckluft ? Fick problem med att skärmen blev svart och vit på min G73.
Liten städning senare, så var det problemet borta.

har testat det med, det är inget värme problem. är helt ställd... minnen? kan de va de?

Visa signatur

intel 8500 cpu, asus p5n-d mobo, 9800gtx+, tagan 600w dualengine, 4 gig corsair dominator 8500 o lite annat kraffs!