Permalänk

Kik messenger logger

Hej, jag behöver något som kan logga appen kik. Den ska logga både skickat och mottagit, och media helst.

Tacksam för svar.

Mvh Sebastian

Permalänk
Medlem

Varför? kan du inte bara gå in och kolla på konversationerna?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Sötast

Är nog inte svårare än att göra en backup på din appdata

Permalänk
Medlem

Låter nästan som du planerar att övervaka någon annan.

Permalänk

Bumpar för intresse!

Gillar inte att vara inloggad (som man måste vara) på kik för att ha kvar sina loggar!

Går inte att logga ut som med alla andra appar utan att gå miste om alla loggar.

Gillar inte att vem som helst kan gå in och se min kik.

Permalänk
Skrivet av Dirty_Harry:

Bumpar för intresse!

Gillar inte att vara inloggad (som man måste vara) på kik för att ha kvar sina loggar!

Går inte att logga ut som med alla andra appar utan att gå miste om alla loggar.

Gillar inte att vem som helst kan gå in och se min kik.

Pax för att slippa se din kik! Tror dessutom att det är olagligt att gå runt och visa den för folk hur som helst...

Permalänk
Medlem

Om du inte gillar att folk kan kolla din kik så är det ju bra att den dumpar all info?

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk

Inge speciellt hemligt på min kik, men har nyfikna småsyskon som gärna spelar på min telefon.

Men har inget nått förslag så kanske man inte ska skriva?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dirty_Harry:

Bumpar för intresse!

Gillar inte att vara inloggad (som man måste vara) på kik för att ha kvar sina loggar!

Går inte att logga ut som med alla andra appar utan att gå miste om alla loggar.

Gillar inte att vem som helst kan gå in och se min kik.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.domobile.ap...

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Skrivet av Haptic:

Varför? kan du inte bara gå in och kolla på konversationerna?

Ja, nu ja men om man skulle behöva bevisa något efter man bytat telefon så är det kört. SC är inte ett alternativ.

Skrivet av Allexz:

Är nog inte svårare än att göra en backup på din appdata

Tycker jag med men hur.

Skrivet av yugurt:

Låter nästan som du planerar att övervaka någon annan.

Nej, jag ska byta telefon. Och det är bra att spara loggar som bevis.

Skrivet av Dirty_Harry:

Bumpar för intresse!

Gillar inte att vara inloggad (som man måste vara) på kik för att ha kvar sina loggar!

Går inte att logga ut som med alla andra appar utan att gå miste om alla loggar.

Gillar inte att vem som helst kan gå in och se min kik.

Håller med.

Skrivet av Sprawler:

Pax för att slippa se din kik! Tror dessutom att det är olagligt att gå runt och visa den för folk hur som helst...

Jo om en partner är med på det så är det lagligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anonymous:

Ja, nu ja men om man skulle behöva bevisa något efter man bytat telefon så är det kört. SC är inte ett alternativ.

Tycker jag med men hur.

Nej, jag ska byta telefon. Och det är bra att spara loggar som bevis.

Håller med.

Jo om en partner är med på det så är det lagligt.

om det är för att du ska byta telefon, så prova titanium backup

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.