Permalänk
Melding Plague

Speltoppen vecka 19

I väntan på nya storspel ockuperas veckans topplista av äldre, men fortfarande mycket populära titlar. Battlefield 4 tar revansch medan nysläppta Bound by Flame kliver upp på multiformatslistan.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Härligt med svenskutvecklat spel högst upp i listan

Permalänk

"Speltoppen vecka 19" Vecka 19 var ju förra veckan? Eller är det en summering av den förra veckans speltopp? Hänger inte riktigt med.

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem
Skrivet av getolai:

Härligt med svenskutvecklat spel högst upp i listan

Synd bara att spelet är ett skämt :/ Jag trodde att det skulle vara som BF3 fast bättre...

Men jag har hört saker om att de är nära ett släpp av förbättrad spelupplevelse så jag kanske får ut något för mina 800kr trots allt!

Om någon tänker försvara BF4 så hänvisar jag till att testa spelet innan ni argumenterar för skiten.

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Skrivet av Sir Skybalotte:

"Speltoppen vecka 19" Vecka 19 var ju förra veckan? Eller är det en summering av den förra veckans speltopp? Hänger inte riktigt med.

Det är försäljningen förra veckan. Lite svårt att räkna ut denna veckans försäljning då den inte är slut än.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

Att the sims fortfarande säljer...

Permalänk

Jag ser inte Dark Souls 2 i PC listan!!!

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem

Gillar inte att EA har så stor andel :/

Permalänk
Medlem

This is why we can't have nice things*

* Games

Permalänk
Inaktiv

Ni borde passa på att länka till metacritic när ni ändå håller på!
http://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-4

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Ni borde passa på att länka till metacritic när ni ändå håller på!
http://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-4

Har vi inte lärt oss att Metacritic User Score inte är att lita på?
Trolldensiteten är enorm där.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Har vi inte lärt oss att Metacritic User Score inte är att lita på?
Trolldensiteten är enorm där.

Jag sket i sidan så fort jag märkte att nya spel blev nedröstade innan release.

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför man vill spela Minecraft på en konsol...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnystedt86:

Jag ser inte Dark Souls 2 i PC listan!!!

Ne det känns skumt.

Edit:

Skrivet av Cooling23:

Förstår inte varför man vill spela Minecraft på en konsol...

Skickades från m.sweclockers.com

Alla spelar dessvärre inte på PC. Det finns några få som bara spelar på konsole. Svårt att tänka sig men, men.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Förstår inte varför man vill spela Minecraft på en konsol...

Skickades från m.sweclockers.com

Tro det eller ej men det är faktiskt dugligt. Självklart är själva versionen hästlängder ifrån PC versionen men funkar. Ganska skönt att lägga sig i soffan och lira

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bobiri:

Tro det eller ej men det är faktiskt dugligt. Självklart är själva versionen hästlängder ifrån PC versionen men funkar. Ganska skönt att lägga sig i soffan och lira

Varför ens spela det i huvudtaget när det enda man gör är att hacka block och sla.. döda lamm?

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Har vi inte lärt oss att Metacritic User Score inte är att lita på?
Trolldensiteten är enorm där.

Jag trodde man gick in på Metacritic för att läsa vad vanliga dödliga skriver på en samlad plats, inte stirra sig blind på user score.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|