behöver ett dator bord (helst platt med stöd för 3 skärmar)

Permalänk
Medlem

behöver ett dator bord (helst platt med stöd för 3 skärmar)

hejsan, som rubriken säger skulle jag behöva ett datorbord (inte ett sånt där litet som micke från ikea) som helst är platt och får plats med 3 skärmar och det vanliga (tangentbord, mus och headset-hållare) och datorn under

har upp till 3x2 m för det och skulle kunna betala upp till 1,5 tusen.

är glad för hjälp eller förslag som är relevanta de är.

Permalänk
Permalänk
Avstängd

3 skärmar på micke blir nog ingen höjdare...

Du har ju denna med
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S39932623/#/S49932...

Permalänk

Jag har ett "Galant" och det fungerar galant

Bra kvalitet, stadigt bord samt höj/sänkbart, Perfekt för mina 2st 27" skärmar + Datorburken på bordet.

Borde inte vara några problem att få plats med 3st 24" skärmar på det.

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

En Sanfrid-skiva på 150cm från IKEA med valfria ben (om du vill kunna ställa in höjd och sånt). Kör 1st 27" och 2st 24" skärmar på den i lite "surround-läge". Funkar utmärkt.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk

Har det galant bordet du länkade. Best sh*t evah! Jag älskar det!

Visa signatur

Datorn: NZXT Phantom 630 White | Intel core i7 4820k @ 4.1Ghz | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS Sabertooth x79| Gigabyte GeForce GTX 780 Windforce rev 2.0 | 120GB Samsung 840 EVO SSD | 1TB Toshiba 7200 RPM | A-Data CL9 8Gb (2x4) 1600MHz | Corsair RM650 Gold Modular | Windows 8.1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Jag har ett "Galant" och det fungerar galant

Bra kvalitet, stadigt bord samt höj/sänkbart, Perfekt för mina 2st 27" skärmar + Datorburken på bordet.

Borde inte vara några problem att få plats med 3st 24" skärmar på det.

tar nog ett sånt med a-ben då

Permalänk

Jag kör tre 23" på ett IKEA galant-skrivbord. Det går utmärkt och det är inga problem att slänga dit ett par större