Hjälp! Skärmen sönder på gamla telefonen!

Permalänk
Medlem

Hjälp! Skärmen sönder på gamla telefonen!

Hej!

Min Nokia Lumia 920 är sönder, skärmen är sönder.
Det jag undrar nu är hur jag ska kunna få ut innehållet ur min gamla telefon?
Jag kopplar den till datorn men ingenting händer.. Är det kört för mig?
Kopplar jag in laddaren så vibrerar den och laddar så USB porten är det inte fel på.

Har väldigt mycket på telefonen så är otroligt tacksam för hjälp.

Permalänk
Medlem

Nokia bör ha ett forum där detta står tycker jag.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

Jag vet om att min nokia 820 inte fungerar alls med windows 8 av någon anledning. fungerar mycket bättre med W7.

Men ladda ner drivrutiner till telefonen på nätet och plugga in den igen. Gissar på att du inte har kollat på detta. Men kontakter och liknande är svårare att få tag i tyvärr om inte touchen är hel och du kan skriva in din pin-kod i rent minne från huvudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdevil:

Jag vet om att min nokia 820 inte fungerar alls med windows 8 av någon anledning. fungerar mycket bättre med W7.

Men ladda ner drivrutiner till telefonen på nätet och plugga in den igen. Gissar på att du inte har kollat på detta. Men kontakter och liknande är svårare att få tag i tyvärr om inte touchen är hel och du kan skriva in din pin-kod i rent minne från huvudet.

När jag kopplar in den i min dator står det att den hämtar drivrutiner osv men INGENTING händer...