Energidrycker - Kan någon slå mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragganof:

Försök få tag i en Sting berry blast( http://img.alibaba.com/photo/107438395/Sting_Energy_Drink_250... ), måste va den bästa energi drycken någonsin producerad, verkar va poppis i asien.

Det ska jag försöka

Skrivet av JimmieSan:

Jag började lite smått för några år sedan, men tappade lusten när det var så jobbigt att få tag på dom i Sverige, import på nästan alla blev för dyrt.

http://www.myenergydrinks.com/

Sen såg man ju en sådan samling också så då gav man upp

https://www.youtube.com/watch?v=S0USrCUQS9Q https://www.youtube.com/watch?v=xrP0vSbv5Dw eller dom 2.
Tar lite plats också

Hade varit roligare om alla varit oöppnade dock.

Haha, vad i helvete! det ligger inte lite tid och pengar bakom den där samlingen

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Jag har två oöppnade burkar stående som inte ser ut att finnas i din samling.
Det är en st Power Up! (med Super Mario på) samt en Pac-Man.
Båda inköpta på Nintendo Store i New York för snart 5 år sedan. Tänkte precis kasta ut dem när jag såg din tråd, så om du är sugen på dem så kan jag skicka dem till dig mot portokostnad. Tveksamt om man skall dricka dem dock...

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Jag har två oöppnade burkar stående som inte ser ut att finnas i din samling.
Det är en st Power Up! (med Super Mario på) samt en Pac-Man.
Båda inköpta på Nintendo Store i New York för snart 5 år sedan. Tänkte precis kasta ut dem när jag såg din tråd, så om du är sugen på dem så kan jag skicka dem till dig mot portokostnad. Tveksamt om man skall dricka dem dock...

hehe, tack, men nej tack
vet ett ställe där dessa säljs, har bara aldrig orkat åka dit.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Nej, colan räknas inte med (som jag skrev i första inlägget), den slank bara med för att den hade samma form som energidrycksburkarna

Godast:
1. Frank's Original
2. Jolt
3. Burn Blue Refresh

Äckligast:
1. miXXed up Fire har här en garanterad förstaplats. Kan vara något av det vidrigaste jag druckit i vätskeväg.
2. Monster X-presso
3. Monster Khaos (Den orangea monstern)

Prisvärdast (Smak/Krona):
1. Frank's Original
2. Powerking Original
3. Xtreme Cola Original

Snyggast burk:
1. Rockstar Supersour
2. Euphoria
3. Kjellkraft - Bygg din dator inatt!

Ååh minns när jag var 15 och drack en massa Franks. Billiga var de med, kanske därför jag köpte de, lite pengar, stort sug på energidryck. Haha, goda tider!

Permalänk
Skrivet av MuffinManxD:

Ååh minns när jag var 15 och drack en massa Franks. Billiga var de med, kanske därför jag köpte de, lite pengar, stort sug på energidryck. Haha, goda tider!

Måste testa Franks känner jag. Var brukar den säljas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

Måste testa Franks känner jag. Var brukar den säljas?

mestadels på netto, men på senare år har dom börjat gå ut ur lager väldigt ofta (hos netto), så dom finns bara ibland.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av Persienner:

Måste testa Franks känner jag. Var brukar den säljas?

Jag har hittat den på Netto några gånger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

Måste testa Franks känner jag. Var brukar den säljas?

franks finns på city gross med

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Franks det var minner, surare dryck får man söka efter.

Är det bara jag eller smakar "Batteri remix" ruggit mycke som glassen twister?

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

jag personligen har inte mycket att komma med när det gäller detta, dvs jag har noll st:P
men har sett enorma samlingar på hobby/samlar mässor.
på en samlar mässa så snubblade jag över en som hade uppåt 700 nått, inte alla unika såklart, men hade så gott som alla unika som fanns i sverige och ett stort gång från utomlands.
missminner jag mig inte nu så tyckte jag han sa att antalet unika låg på 300 nått.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

jag personligen har inte mycket att komma med när det gäller detta, dvs jag har noll st:P
men har sett enorma samlingar på hobby/samlar mässor.
på en samlar mässa så snubblade jag över en som hade uppåt 700 nått, inte alla unika såklart, men hade så gott som alla unika som fanns i sverige och ett stort gång från utomlands.
missminner jag mig inte nu så tyckte jag han sa att antalet unika låg på 300 nått.

men det ska ju vara unika burkar såklart.
om jag skulle få för mig att samla på burkar som jag redan har skulle jag nått tusentals burkar i dagsläget.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

men det ska ju vara unika burkar såklart.
om jag skulle få för mig att samla på burkar som jag redan har skulle jag nått tusentals burkar i dagsläget.

mjo, jag skrev ju det, 700 allt som allt och runt 300 unika inräknade i den summan.
sen de 400 resterande var ju inte random burk man köper i affären precis utan det fanns ju burkar som jag aldrig sett förut, men som tydligen inte var unika, men de vanliga fanns ju såklart med där också, typ som jolt, red bull mm.

får ni chansen, åk runt på dessa mässor som tycks ploppa upp lite här som var i sverige, man blir rätt så häpen i vissa fall utav det man får se i dem. de har allt mellan himmel och jord, fina saker till saker man inte ens trodde det gick att samla på och göra en hobby utav.
jag tyckte tex min tennsoldats samling var mäktig, men så fann jag ett område på en utav dessa mässor som fick min haka att åka ned i marken, samlingen kändes rätt så ynklig skulle man kunna säga;).

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer