HBO Nordic via Raspberry Pi?

Permalänk

HBO Nordic via Raspberry Pi?

Tjena SC! longtime lurker här! Skaffade HBO Nordic idag och tänkte bänka mig i soffan för lite seriemaraton men visade sig att PS3 inte hade ngn Hbo app, och jag är inte heller sugen på att använda 360:n då jag precis sagt upp Live guld. Så min fråga är: kan jag programmera Raspberryn så att jag kan använda den för att se HBO nordic på tvn? Tack på förhand!

MVH Pontigrym

Permalänk
Medlem
Skrivet av madman_ozzy:

Tjena SC! longtime lurker här! Skaffade HBO Nordic idag och tänkte bänka mig i soffan för lite seriemaraton men visade sig att PS3 inte hade ngn Hbo app, och jag är inte heller sugen på att använda 360:n då jag precis sagt upp Live guld. Så min fråga är: kan jag programmera Raspberryn så att jag kan använda den för att se HBO nordic på tvn? Tack på förhand!

MVH Pontigrym

Om man använder google så hittar man det här unofficiella addonet här http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=150002 till raspbmc.

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem

Det går tyvärr inte då HBO Nordic kräver flash+widevine som enbart fungerar på windows och mac.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB