Risig FPS i Watch Dogs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Har inte testat detta själv men länken kanske hjälper en del

http://segmentnext.com/2014/05/27/watch-dogs-crashes-fps-drop...

Tack för tipset, testade det där men det hackar fortfarande när man kör bil och det blev ingen nämnvärd skillnad annat ån att spelet blev skitfult :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Har någon problem med spelet kraschar till skrivbordet och fel meddelande "Low memory error" 8GB tycker jag borde räcka O_o

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Har någon problem med spelet kraschar till skrivbordet och fel meddelande "Low memory error" 8GB tycker jag borde räcka O_o

Du kan få detta fel om det är din växlingsfil som spökar, se till att den är tillräckligt stor, dvs. betydligt större än 1GB.
Du kan även få denna fel om det är din VRAM som tar slut, det som händer då är att spelet laddar in resurser i RAM-minnet. Dock inte tills RAM-minnet är fullt utan spelet laddar även in resurser i växlingsfilen och tar den slut så kraschar det till skrivbordet.

I övrigt har jag nu lyckats få till 60 FPS flyt med 2GB VRAM samt High textures, Ultra är bara att glömma dock. SMAA fungerar bra (inte temporal, drar ner FPSn under 60-gränsen) och allt påslaget/max - Tricket är att Level of Detail skall vara på det absolut lägsta värdet. Blir ändå grymt snyggt.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Du kan få detta fel om det är din växlingsfil som spökar, se till att den är tillräckligt stor, dvs. betydligt större än 1GB.
Du kan även få denna fel om det är din VRAM som tar slut, det som händer då är att spelet laddar in resurser i RAM-minnet. Dock inte tills RAM-minnet är fullt utan spelet laddar även in resurser i växlingsfilen och tar den slut så kraschar det till skrivbordet.

I övrigt har jag nu lyckats få till 60 FPS flyt med 2GB VRAM samt High textures, Ultra är bara att glömma dock. SMAA fungerar bra (inte temporal, drar ner FPSn under 60-gränsen) och allt påslaget/max - Tricket är att Level of Detail skall vara på det absolut lägsta värdet. Blir ändå grymt snyggt.

Intressant, men tycker 3GB i Vram borde räcka (GTX780), ska man verkligen ha växlingsfil (page file?) när man använder SSD? För den är av just nu.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Intressant, men tycker 3GB i Vram borde räcka (GTX780), ska man verkligen ha växlingsfil (page file?) när man använder SSD? För den är av just nu.

Okej då vet vi varför det kraschar för din del. Växlingsfil ska man ha oavsett om man har xx GB RAM & yy GB VRAM samt SSD/HDD. Vissa program och spel (skulle nog säga en majoritet än en minoritet) är programmerade att använda växlingsfilen oavsett om man har en 'monster under huven' eller ej, och därmed kan man stöta på alla möjliga typer av fel (vanligaste fenomenet är just crash-to-desktop så att säga) om man har det avslaget.
Jag föreslår att du slår växlingsfilen på endast C: och låter 'Windows bestämma storleken'. Jag lyckades i alla fall återskapa ditt krasch genom att stänga av mitt växlingsfil, samt genom att sänka det till under 1GB.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sanazin:

 Tricket är att Level of Detail skall vara på det absolut lägsta värdet. Blir ändå grymt snyggt.

Trick och trick...Du får ju avsevärt mycket kortare view distance...klart att det blir bättre fps då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Okej då vet vi varför det kraschar för din del. Växlingsfil ska man ha oavsett om man har xx GB RAM & yy GB VRAM samt SSD/HDD. Vissa program och spel (skulle nog säga en majoritet än en minoritet) är programmerade att använda växlingsfilen oavsett om man har en 'monster under huven' eller ej, och därmed kan man stöta på alla möjliga typer av fel (vanligaste fenomenet är just crash-to-desktop så att säga) om man har det avslaget.
Jag föreslår att du slår växlingsfilen på endast C: och låter 'Windows bestämma storleken'. Jag lyckades i alla fall återskapa ditt krasch genom att stänga av mitt växlingsfil, samt genom att sänka det till under 1GB.

Låter som en bra idé och testa, men gör inte de så att SSD sliter fortare? Eller kan jag page file på annan hårddisk? Eller måste det just vara C?

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Trick och trick...Du får ju avsevärt mycket kortare view distance...klart att det blir bättre fps då

Skickades från m.sweclockers.com

Dessvärre är det inte endast View Distance som påverkas, utan en rad andra saker som påverkar prestandan något enormt.
Dessa saker inkluderar bland annat fysikeffekter, partikeleffekter, terräng- & vegetationskvalité samt något som tycks vara Tesselation (åtminstone så öker antal polygoner per objekt, även på själva karaktären).
Något jag märkte är att jag inte kan ha Level of Detail på Ultra även om alla andra inställningar är på deras absoluta lägsta-värde med AA avslaget. =/
Ärligt talat så kan jag inte ens ha Level of Detail på High med allt annat på lägsta/avslaget och få konstant 60 FPS. Knappt så det ens går på Medium utan det måste vara just Low. GAH!

Level of Detail styr:

GeometryQuality
ParticlesQuality
PhysicConfig Qualitysetting
TerrainQuality
VegetationQuality

Finns mer att läsa om här: http://segmentnext.com/2014/05/26/watch-dogs-tweaks-guide-to-...

Skrivet av Taft:

Låter som en bra idé och testa, men gör inte de så att SSD sliter fortare? Eller kan jag page file på annan hårddisk? Eller måste det just vara C?

Nope. Det som sliter på SSD är defragmentering men inte växlingsfilen. Ser efter lite googling att det har kretsat en myt kring detta men på de forum som jag kom över har de konstaterat att det just är endast defragmentering som man skall hoppa över för SSDs. Då C: är systemhårddisken och det är där i detta fall Watch Dogs vill lägga sina temporära filer så är det bättre att du har den där.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Spelet har funkat bra för mig, kör medium bara för att, är inte den som vill ha maxat ögongodis. Allt annat extra avstängt.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uniko:

Spelet har funkat bra för mig, kör medium bara för att, är inte den som vill ha maxat ögongodis. Allt annat extra avstängt.

Med ett 660 Ti är medium det högsta inställningen som du skulle kunna köra. Kan dock rekommendera att sänka Level of Detail och höja andra inställningar (förutom texturer), blir rejält mycket vackrare då.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Lite offtopic, men ingen som har lust att slänga upp ljudfilerna så jag slipper ryskan?

(Nej, inte piratat eller via proxy)

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Lite offtopic, men ingen som har lust att slänga upp ljudfilerna så jag slipper ryskan?

(Nej, inte piratat eller via proxy)

Lär dig ryska

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Spelet tycks vara väldigt inkonsekvent med vad det behöver för att prestera bra, jag har fått en stabil 60fps med allt på high förutom level of detail som jag kör på ultra samt AA som är inställt på SMAA. Då sitter jag på ett klockat GTX680 men folk med nyare och bättre grafikkort har haft sämre lycka. Dålig optimering som vanligt när det gäller multiplattforms-spel.
Väldigt mycket "pop-ins" i spelet, bilar och fotgängare dyker upp från ingenstans och likaså hinder allra helst när man kör bil, irriterande. Nåväl, jag har haft väldigt kul med spelet än så länge!

Visa signatur

Under construction...

Permalänk

Laggar som fan för mig med. Helt ospelbart. Så snyggt är det inte för att kräva så mycket.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Kör med:
* Intel i7 920 2.6ghz som är överklockad till 3.5ghz.
* Nvidia GTX 580 med 1.5gb vram
* 6gb ram
* Windows 7 64 bit, utan växlingsfil.

När jag första gången körde bil tuggade spelet ordentligt, ospelbart. Men efter mer och mer spelande försvann tuggandet. Nu knappt några problem alls förutom lite initialt tuggande vid online möte och nån sällsam enstaka gång.. Kör i stort sätt high på alla inställningar.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3500+][Asus A8R-VMP (skitkort!)][Kingmax 4x512MB ram][Hitachi 160G SATA][Sapphire X1950XTX 512MB DDR4 PCIe][Soundblaster X-Fi Platinum][Nesteq NA 4501 450W][Hyundai L90D+ 19]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arghuleh:

Kör med:
* Intel i7 920 2.6ghz som är överklockad till 3.5ghz.
* Nvidia GTX 580 med 1.5gb vram
* 6gb ram
* Windows 7 64 bit, utan växlingsfil.

När jag första gången körde bil tuggade spelet ordentligt, ospelbart. Men efter mer och mer spelande försvann tuggandet. Nu knappt några problem alls förutom lite initialt tuggande vid online möte och nån sällsam enstaka gång.. Kör i stort sätt high på alla inställningar.

Låter mer som hd- eller inläsningslagg än något annat.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Eller nån typ av förcachning eller nätkommunikation, skulle inte förvåna mig att Illuminati skannar igenom hela din dator med det här spelet, obgränsad tillgång till dina konton och privata delar. Iallafall så tuggade det inte som det gjorde innan.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3500+][Asus A8R-VMP (skitkort!)][Kingmax 4x512MB ram][Hitachi 160G SATA][Sapphire X1950XTX 512MB DDR4 PCIe][Soundblaster X-Fi Platinum][Nesteq NA 4501 450W][Hyundai L90D+ 19]

Permalänk

jag verkar ha problem med internet, kommer 20 sec in i start cutscenen sedan kraschar det, när jag kör uplay i offline :/ (kan inte logga in)

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arghuleh:

Eller nån typ av förcachning eller nätkommunikation, skulle inte förvåna mig att Illuminati skannar igenom hela din dator med det här spelet, obgränsad tillgång till dina konton och privata delar. Iallafall så tuggade det inte som det gjorde innan.

Haha, på med foliehatten

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Med ett 660 Ti är medium det högsta inställningen som du skulle kunna köra. Kan dock rekommendera att sänka Level of Detail och höja andra inställningar (förutom texturer), blir rejält mycket vackrare då.

Får testa det!

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Okej då vet vi varför det kraschar för din del. Växlingsfil ska man ha oavsett om man har xx GB RAM & yy GB VRAM samt SSD/HDD. Vissa program och spel (skulle nog säga en majoritet än en minoritet) är programmerade att använda växlingsfilen oavsett om man har en 'monster under huven' eller ej, och därmed kan man stöta på alla möjliga typer av fel (vanligaste fenomenet är just crash-to-desktop så att säga) om man har det avslaget.
Jag föreslår att du slår växlingsfilen på endast C: och låter 'Windows bestämma storleken'. Jag lyckades i alla fall återskapa ditt krasch genom att stänga av mitt växlingsfil, samt genom att sänka det till under 1GB.

varför skulle ett spel med automatik använda växlingsfilen när det finns tillräckligt med minne? låter inte som en optimal lösning eller?

Och jag kan inte tänka mig att spelet tar mer än 2-3 gig ram? kan ha fel inte kollat dock

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

läste att man skulle ändra från console = pc någonstans för bättre grafik. vart gjorde man det?

Ang han som hade problem med växlingsfilen så har jag exakt sammaa problem i Wolfenstein New order. Den äter upp all vram sen så äter den upp min pagefile på typ 10gb Antar att det har med mega textures att göra.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Ja efter man skummat igenom alla kommentarer här så tror jag nog jag väntar med att köpa spelet tills dom fixat/patchat whatever allt som buggar. Kan man inte spela det på 95% max inställningar med ett 780 TI när det jämförs med GTA V så nej tack.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Det enda märkbara fps dropsen jag har haft är ifall jag kör snabbt genom staden när det regnar. Annars har jag stabil fps.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

varför skulle ett spel med automatik använda växlingsfilen när det finns tillräckligt med minne? låter inte som en optimal lösning eller?

Och jag kan inte tänka mig att spelet tar mer än 2-3 gig ram? kan ha fel inte kollat dock

Nej det är just det; Inte en optimal lösning >.< Jag talar om fallet Watch Dogs, ett givet spel använder inte per automatik växlingsfilen nej.
Utöver detta kan man även fråga sig varför Watch Dogs i övrigt använder så pass mycket VRAM med tanke på att texturupplösningen egentligen inte är någon höjdare, speciellt om man börjar jämföra med andra open-world spel som t.ex. ett ihjäl-moddad Skyrim med extremt högupplösta texturer, eller varför inte GTA4 med moddade texturer som får en att tappa hakan.
Av ren nyfikenhet ser jag nu att Watch Dogs som mest använder sig av 3.96GB RAM vilket är bland det högsta jag har sett på senare tid.

Skrivet av Hymer:

läste att man skulle ändra från console = pc någonstans för bättre grafik. vart gjorde man det?

Ang han som hade problem med växlingsfilen så har jag exakt sammaa problem i Wolfenstein New order. Den äter upp all vram sen så äter den upp min pagefile på typ 10gb Antar att det har med mega textures att göra.

http://segmentnext.com/2014/05/26/watch-dogs-tweaks-guide-to-...

Det du egentligen letar efter är "DeferredFxQuality" som skall ändras från console till pc. Ärligt talat vet jag inte vad det gör för skillnad i det stora hela dock.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

http://segmentnext.com/2014/05/27/watch-dogs-crashes-fps-drop...
Kollade lite på dessa fixes men helt ärligt var vissa av dem rätt muppiga. Typ använda GeForce Experience och låta programmet ställa in åt en, jo tjena. Eller köra utan Vsync, det vill jag verkligen inte. Skall ta med detta hem och testa lite ikväll.

Skrivet av Sanazin:

Det du egentligen letar efter är "DeferredFxQuality" som skall ändras från console till pc. Ärligt talat vet jag inte vad det gör för skillnad i det stora hela dock.

Tydligen förbättrar värdet "pc" grafiken en smula.

Skrivet av BrutalSwede:

Det enda märkbara fps dropsen jag har haft är ifall jag kör snabbt genom staden när det regnar. Annars har jag stabil fps.

Stabil som i 60fps konstant? Vilka inställningar?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Flyter på riktigt bra för mig märker ingen lagg eller stutter. Det handlar bara om att tweaka sina inställningar och förstå hur varje inställning påverkar prestandan.

Se nvidia's guide för hjälp: http://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-graphics-p...

Ta nytta av bilderna och kolla skillnaderna mellan olika grafik lägen. Ibland är skillnaden minimal mellan Ultra/High men kan ge dig massa extra fps.

Lycka till!

EDIT: Kan skriva vilka inställningar jag använder mig utav ikväll när jag kommer hem för er som har en liknande dator som i min sig.

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Vet inte i fall någon har länkat till denna innan men tycker det var ett intressant test: http://www.guru3d.com/articles_pages/watch_dogs_vga_graphics_...

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikita91:

Lär dig ryska

Skickades från m.sweclockers.com

Kan ryska, men det är så tråkigt dubbat

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Flyter på riktigt bra för mig märker ingen lagg eller stutter. Det handlar bara om att tweaka sina inställningar och förstå hur varje inställning påverkar prestandan.

Se nvidia's guide för hjälp: http://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-graphics-p...

Ta nytta av bilderna och kolla skillnaderna mellan olika grafik lägen. Ibland är skillnaden minimal mellan Ultra/High men kan ge dig massa extra fps.

Lycka till!

EDIT: Kan skriva vilka inställningar jag använder mig utav ikväll när jag kommer hem för er som har en liknande dator som i min sig.

Gör så. Jag upplever inga problem men kul att se hur din config ser ut.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers