Få tillbaka en raderat kontakt? (iphone)

Permalänk
Inaktiv

Få tillbaka en raderat kontakt? (iphone)

Hej,

Tog igår bort en kontakt från listan, finns det någon chans att man kan hitta denna igen? Jag har aldrig gjort en backup tidigare heller, men icloud gör detta automatiskt står det, men det kanske inte hjälper alls?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejch:

Hej,

Tog igår bort en kontakt från listan, finns det någon chans att man kan hitta denna igen? Jag har aldrig gjort en backup tidigare heller, men icloud gör detta automatiskt står det, men det kanske inte hjälper alls?

Om du har skickat meddelande till hen så har du numret i meddelande appen.

Visa signatur

Case: Phanteks Enthoo Luxe PSU: EVGA SuperNova G2 750W MoBo: ASUS X99 Deluxe CPU: Intel Core i7 5820K RAM: Crucial Ballistix Sport 32GB DDR4 2400 Mhz GPU: 2x MSI GTX970 Gaming 4GB Cooling: Noctua NH-D15 SSD: Samsung 950 pro 512GB & Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CeeJaySWE:

Om du har skickat meddelande till hen så har du numret i meddelande appen.

Jo detta var min första tanke, men allt där är raderat.

Permalänk
Skrivet av Dejch:

Hej,

Tog igår bort en kontakt från listan, finns det någon chans att man kan hitta denna igen? Jag har aldrig gjort en backup tidigare heller, men icloud gör detta automatiskt står det, men det kanske inte hjälper alls?

Har du synkat telefonen tidigare kan du återställa till den punkten, skriva av numret sen återställa tillbaka.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mr Kollersh:

Har du synkat telefonen tidigare kan du återställa till den punkten, skriva av numret sen återställa tillbaka.

Hur återställer man till en tidigare punkt? Jag hittar bara nollställ, men där finns det inget som tyder på att man kan ställa tillbaka telefonen till tidigare punkt.

När jag kollar under icloud så står det att den säkerhetskopierar automatiskt, men frågan om den gör det med kontakter också?

Men jag har själv aldrig gjort en manual säkerhetskopiering

Permalänk
Medlem

Kontakter borde finnas på icloud. Logga in på icloud(hemsidan) och sök efter kontakten innan telefonen synkar igen

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av EyeNEye:

Kontakter borde finnas på icloud. Logga in på icloud(hemsidan) och sök efter kontakten innan telefonen synkar igen

Kopplade precis telefonen till datorn = itunes.

Loggade in nu på icloud, den är tyvärr borta.

Men jag antar att det inte finns ett annat sätt?

Permalänk
Medlem

Och du känner ingen annan som har detta numret?

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W