Iphone 6 med nytt metallbakstycke på bild

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Halogen:

Apples produkter diskuteras numera främst av personer som inte äger eller ens tänkt köpa produkten i fråga.

Det är svårt att inte känna igen sig i att andra som varken äger eller har tänkt köpa produkten är de som oftast är mest högljudda och gnälliga.

Vi porscheägare kan jämföras med en Apple-användare. Man diskuterar gärna bilarna mellan andra porscheägare, kör dem mer än gärna och så ofta det bara går, man rekommenderar folk att provköra eller åka med osv men det är oerhört sällan en porscheägare börjar diskutera bilen med någon som inte kör den, såvida personen inte är genuint intresserad av att vilja veta mer. De som däremot snackar skit om märket är oftast de som varken har en porsche, aldrig kört en porsche eller ens suttit i en porsche. De är tydligen experterna när det kommer till märket och de är extremt duktiga på att hitta alla fel, oavsett om de finns eller ej. Det är samma typ av personer som hela tiden måste sitta på diverse forum och gnälla på Apple-produkter om att de är så begränsade, låsta, dålig prestanda, för små skärmar m.m.

Det har blivit en sådan jävla sandlådenivå gällande Apple vs övriga märken. Det är precis som att dessa personer lider av någon form av mindervärdeskomplex för att de har valt ett annat märke.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Håller med dig men jag måste ändå säga att jag ser oerhört många som låter sina mobiler ligga med skärmen nedåt. Pappskallarna har liksom inte fattat att det ökar risken för eventuella repor på skärmen.

Lägger alltid mobilen med skärmen nedåt, aldrig fått repor på grund av det. Däremot är det betydligt smidigare att plocka upp den igen än när skärmen är uppåt.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Tycker att denna tråd var oerhört rolig att läsa, många skratt blev det. Har varit iphone ägare men gick över till samsung (s3 mini). Funderade ett tag på att gå tillbaka till iphone för att de gör just mindre skärmar. Vill hålla mig till 4 tum och inte mera för att det är bättre när man har mobilen i fickan.

Problemet nu är ju att alla tillverkare bara ökar skärmstorleken hela tiden. Vi som vill ha lite mindre mobiler har snart inget annat val än att köpa något stort och klumpigt. Samsungs s5 mini ska ju tydligen vara 4.5 tum och nu kommer iphones göras större också. Snart får man köpa en liten bag som man kan ha till mobilen för den får inte plats i byxorna längre.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av livsnjutaren:

Tycker att denna tråd var oerhört rolig att läsa, många skratt blev det. Har varit iphone ägare men gick över till samsung (s3 mini). Funderade ett tag på att gå tillbaka till iphone för att de gör just mindre skärmar. Vill hålla mig till 4 tum och inte mera för att det är bättre när man har mobilen i fickan.

Problemet nu är ju att alla tillverkare bara ökar skärmstorleken hela tiden. Vi som vill ha lite mindre mobiler har snart inget annat val än att köpa något stort och klumpigt. Samsungs s5 mini ska ju tydligen vara 4.5 tum och nu kommer iphones göras större också. Snart får man köpa en liten bag som man kan ha till mobilen för den får inte plats i byxorna längre.

Har samma inställning som dig.
Visst jag gillade stora skärmar och att surfa ja nästan allt, går bättre med en stor skärm. Fast en mobil är ju något man ska kunna ha med sig i fickan.
Så efter att ha gått från 2,6" SE X10 Mini; 4,3" HTC Desire HD; 5,3" Samsung Note (UrNote).

Så har jag nu bytt till en Samsung Young+ med en 3,3" skärm, det är en lågprismobil som saknar blixt (inte intresserad av mobilfoto men blixten aka fotolampan funkar som ficklampa) klen processor. Fast Smartphones har förlorat sin "Nyhetens behag" och man gör bara det som man använde gamla Ericsson mobiler till igen röstsamtal och SMS (ibland Surf, GPS-navigering och Musik/Film-uppspelning som Young+ klarar till nöds).

Fast en bra och kapabel mobil är ju trevligast att använda, därför känns det som att till hösten, när man har jacka med rymliga fickor på sig igen, så kommer gamla: Note/UrNote/SGN1/N7000 åter användas. Inte illa för en mobil som släpptes 2011.

En stor(skärms)mobil (phablet) om en klumpig att ha i fickan, är ändå smidigare än att släpa med sig både surfplatta och mobil.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

"Vad som sägs föreställa bakstycket till nästa generation Iphone skvallrar om att glaspanelerna försvinner och ersätts av metall."

Dessa försvann ju och ersattes av metall när iPhone 5 lanserades 2012, någon är förvirrad på redaktionen

Skrivet av zZerf:

jaha då ska alla börja fräsa ut sina mobiler ur aluminium?

Börja? De gjorde de ju redan med iPhone 5

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

"Vad som sägs föreställa bakstycket till nästa generation Iphone skvallrar om att glaspanelerna försvinner och ersätts av metall."

Dessa försvann ju och ersattes av metall när iPhone 5 lanserades 2012, någon är förvirrad på redaktionen

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ozzed:

Om det stämmer tycker jag det är lite tråkigt. Det har alltid varit en nöje att se iPhone-ägarna hävda att små skärmar är bättre och att det är P12-varning på indikatorllampor. Undrar hur det kommer bli nu då.

Det finns alltså människor som på riktigt tycker att fanboys är underhållande?

Pinsamt värre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Det är svårt att inte känna igen sig i att andra som varken äger eller har tänkt köpa produkten är de som oftast är mest högljudda och gnälliga.

Vi porscheägare kan jämföras med en Apple-användare. Man diskuterar gärna bilarna mellan andra porscheägare, kör dem mer än gärna och så ofta det bara går, man rekommenderar folk att provköra eller åka med osv men det är oerhört sällan en porscheägare börjar diskutera bilen med någon som inte kör den, såvida personen inte är genuint intresserad av att vilja veta mer. De som däremot snackar skit om märket är oftast de som varken har en porsche, aldrig kört en porsche eller ens suttit i en porsche. De är tydligen experterna när det kommer till märket och de är extremt duktiga på att hitta alla fel, oavsett om de finns eller ej. Det är samma typ av personer som hela tiden måste sitta på diverse forum och gnälla på Apple-produkter om att de är så begränsade, låsta, dålig prestanda, för små skärmar m.m.

Det har blivit en sådan jävla sandlådenivå gällande Apple vs övriga märken. Det är precis som att dessa personer lider av någon form av mindervärdeskomplex för att de har valt ett annat märke.

Och där kom den. Den otroligt dåliga jämförelsen med bilar. Det dyker alltid upp oavsett om det gäller datorer, mobiler, tv etc. what som. Så utomordentlig intetsägande jämförelse.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Fint som snus, ett givit köp min gamla Iphone 5 har gjort sitt snart! Can't wait!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Jaha?! Vad ville du säga med den bilden? Jag sitter med exakt den framför mig och det svarta blanka uppe och nere är en tunn plastbit, allt annat är aluminium

Industrial Designer Explains Why the Unibody iPhone 5 Makes Sense

Apple Announces 4-inch LTE Unibody iPhone 5

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Jaha?! Vad ville du säga med den bilden? Jag sitter med exakt den framför mig och det svarta blanka uppe och nere är en tunn plastbit, allt annat är aluminium

Industrial Designer Explains Why the Unibody iPhone 5 Makes Sense

citat från din länk

Citat:

The reason the back of the device is still made up of a few different pieces of metal and glass as opposed to one unibody piece is the antennas.

jag har också telefonen framför mig och om det inte är någon speciell plast som känns som glas så är det glas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Fint som snus, ett givit köp min gamla Iphone 5 har gjort sitt snart! Can't wait!

Hur kan en telefon som inte ens varit ute i två år redan gjort sitt?

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av versions:

citat från din länk

jag har också telefonen framför mig och om det inte är någon speciell plast som känns som glas så är det glas.

iPhone 5 Review

"The Gorilla Glass back of the last iPhone is gone, replaced with metal."

Men du har delvis rätt

"The very top and bottom of the rear is still glass."

Men det jag ville komma fram till är att det är unibody sedan lanseringen av iPhone 5, så det är inget de kommer att apa efter HTC One (samtliga modeller) med

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

iPhone 5 Review

"The Gorilla Glass back of the last iPhone is gone, replaced with metal."

Men du har delvis rätt

"The very top and bottom of the rear is still glass."

Men det jag ville komma fram till är att det är unibody sedan lanseringen av iPhone 5, så det är inget de kommer att apa efter HTC One (samtliga modeller) med

då är vi överens

Permalänk
Medlem

iphone 6 M8

Permalänk
Skrivet av Koyaanis:

Gillar inte delningen med antenn och bakstycke som synd i över och undersida. Hoppas det ser bättre ut vid release.

Om den är ful så är det för att du tittar på den på fel sätt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Om det stämmer tycker jag det är lite tråkigt. Det har alltid varit en nöje att se iPhone-ägarna hävda att små skärmar är bättre och att det är P12-varning på indikatorllampor. Undrar hur det kommer bli nu då.

Handlar inte om "bättre". Anser fortfarande att iPhone 4 var den perfekta storleken, att 5s är för stor och att Samsungs DVD-fodral är absurda. Ska telefonerna bli större bör det vara för att ordna vettig batteritid..

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaZman:

Handlar inte om "bättre". Anser fortfarande att iPhone 4 var den perfekta storleken, att 5s är för stor och att Samsungs DVD-fodral är absurda. Ska telefonerna bli större bör det vara för att ordna vettig batteritid..

Sålänge man kan få ner telefonen i fickan och göra allt med enhandafattning så tycker jag det är OK. Men om man inte kan det så, ja.. Då är det kanske lite för stort för att vara optimalt i mitt tycke.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av segen:

iphone 6 M8

Jag ser inte likheten alls med HTC, har du sett hur HTC's lurar ser ut i verkligheten, den är allt annat än plan på baksidan och menar du att det är unibody så kom iPhone 5 med det innan HTC One, så iPhone 6 blir den tredje från Apple som har det

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Batman:

Och där kom den. Den otroligt dåliga jämförelsen med bilar. Det dyker alltid upp oavsett om det gäller datorer, mobiler, tv etc. what som. Så utomordentlig intetsägande jämförelse.

Det är snarare en väldigt bra jämförelse eftersom att det är något som de flesta kan relatera till när man ställer pris vs prestanda mot varandra. Enda skillnaden är att det handlar om större summor.

Men det är klart, har man inget körkort, ingen bil eller helt enkelt inte har något som helst intresse för bilar så fallerar jämförelsen ganska snabbt eftersom att de personerna har svårt att förstå jämförelsen. Precis som med folk som fortfarande sitter med sin gamla Nokia 3310 har svårt att förstå diskussionerna mellan Apple vs övriga märken.

Så jag tar det som att du 1) antingen saknar körkort eller inte har någon bil 2) inte har något som helst intresse för bilar. Så vad är det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DatorMuppen:

Neeeej inte större skärm! Iphone 5S är mycket bra, förutom då glaset, som gör den för känslig. Fan de kunde ha gjort 6:an så perfekt om de hade tänkt till lite extra..skärp er Apple!

Letade nylien en mobil/smartphone. Den var egentligen avsedd för en gräsklippare men det är något annat.
Hittade en samsung note 3 och jämförde den en del med s5 apple.
Processorn låg högre frekvens i samsung och så var det dubbelt så många kärnor i den.
Primärminnet var större från 1-2 till 3 GB.
Minnet var större i samsung, går att utöka med sd-kort också.
Sen pratade jag med en apple-ägare om skillnaderna och då kom bildkvaliten upp på apple. Samsung tar full HD och har zoom i fotona. Apple når inte upp till HD än och har inte upptäck zoom-möjligheterna ännu.
Det enda som jag hittade som är mer på apple var priset, ca 20% mer för mindre. De måsta vara bra på marknadsföriing på apple , det är en av de få saker jag inte försökt jämföra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Det är svårt att inte känna igen sig i att andra som varken äger eller har tänkt köpa produkten är de som oftast är mest högljudda och gnälliga.

Vi porscheägare kan jämföras med en Apple-användare. Man diskuterar gärna bilarna mellan andra porscheägare, kör dem mer än gärna och så ofta det bara går, man rekommenderar folk att provköra eller åka med osv men det är oerhört sällan en porscheägare börjar diskutera bilen med någon som inte kör den, såvida personen inte är genuint intresserad av att vilja veta mer. De som däremot snackar skit om märket är oftast de som varken har en porsche, aldrig kört en porsche eller ens suttit i en porsche. De är tydligen experterna när det kommer till märket och de är extremt duktiga på att hitta alla fel, oavsett om de finns eller ej. Det är samma typ av personer som hela tiden måste sitta på diverse forum och gnälla på Apple-produkter om att de är så begränsade, låsta, dålig prestanda, för små skärmar m.m.

Det har blivit en sådan jävla sandlådenivå gällande Apple vs övriga märken. Det är precis som att dessa personer lider av någon form av mindervärdeskomplex för att de har valt ett annat märke.

Skillnaden mellan porsche och apple är att jämfört med marknaden i övrigt så är en porsche-bil bättre än genomsnittet.
En apple-mobil är sämre än genomsnittet men lyfts upp av aggresiv marknadsföring.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av abki:

Letade nylien en mobil/smartphone. Den var egentligen avsedd för en gräsklippare men det är något annat.
Hittade en samsung note 3 och jämförde den en del med s5 apple.
Processorn låg högre frekvens i samsung och så var det dubbelt så många kärnor i den.
Primärminnet var större från 1-2 till 3 GB.
Minnet var större i samsung, går att utöka med sd-kort också.
Sen pratade jag med en apple-ägare om skillnaderna och då kom bildkvaliten upp på apple. Samsung tar full HD och har zoom i fotona. Apple når inte upp till HD än och har inte upptäck zoom-möjligheterna ännu.
Det enda som jag hittade som är mer på apple var priset, ca 20% mer för mindre. De måsta vara bra på marknadsföriing på apple , det är en av de få saker jag inte försökt jämföra.

Vad vet du om iPhone egentligen? Zoom har funnits sedan begynnelsen (bara du som inte upptäckt hur man gör trots att det är världens enklaste sak), HD bilder tar den visst, här kan du läsa lite innan du sprider fler lögner.

http://www.99mac.se/artikel/4461-iphone-5s-kamerans-nyvunna-f...

Att Samsung har fler kärnor och mer RAM betyder inte att den är snabbare, de är snabba på 2 olika saker som du kan se på testet här, iPhone 5S startar t.ex spel MYCKET snabbare än Galaxy S5 medan Galaxy S5 är snabbare i uppstart t.ex

https://www.youtube.com/watch?v=P_Zd_6Qk2X0

Skrivet av abki:

Skillnaden mellan porsche och apple är att jämfört med marknaden i övrigt så är en porsche-bil bättre än genomsnittet.
En apple-mobil är sämre än genomsnittet men lyfts upp av aggresiv marknadsföring.

Det stämmer ju inte heller eftersom du inte kan tala om för mig vad jag tycker är bättre och tvärtom

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av abki:

Skillnaden mellan porsche och apple är att jämfört med marknaden i övrigt så är en porsche-bil bättre än genomsnittet.
En apple-mobil är sämre än genomsnittet men lyfts upp av aggresiv marknadsföring.

Sluta trolla....

Bara för att en Android-lur har kraftigare hårdvara, betyder det inte att den är bättre. Kan inte operativsystemet hantera hårdvaran, blir det inte bättre..

Istället för att hata Apple så borde du vara glad att de finns, då de driver utvecklingen inom mobilindustrin framåt. Det gör att du kan köpa en bättre Androidtelefon nästa gång, istället för en som i stort sett har samma hårdvara.

Sen väljer väldigt många Apple för IOS och designen..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av abki:

Letade nylien en mobil/smartphone. Den var egentligen avsedd för en gräsklippare men det är något annat.
Hittade en samsung note 3 och jämförde den en del med s5 apple.
Processorn låg högre frekvens i samsung och så var det dubbelt så många kärnor i den.
Primärminnet var större från 1-2 till 3 GB.
Minnet var större i samsung, går att utöka med sd-kort också.
Sen pratade jag med en apple-ägare om skillnaderna och då kom bildkvaliten upp på apple. Samsung tar full HD och har zoom i fotona. Apple når inte upp till HD än och har inte upptäck zoom-möjligheterna ännu.
Det enda som jag hittade som är mer på apple var priset, ca 20% mer för mindre. De måsta vara bra på marknadsföriing på apple , det är en av de få saker jag inte försökt jämföra.

Verkar inte spela någon roll hur mycket pappersprestanda tillverkarna proppar i sina Android-lurar. Har fortfarande inte hittat en Android-telefon vars gränssnitt inte laggat till under användning eller vars touchskärm kännts aningen "off". Köper man senaste eller näst senaste modellen av iPhone får man en silkeslen upplevelse med fantastiskt responsiv skärm (med tillräckligt hög upplösning) och ljusstyrka som gör telefonen användbar även utomhus. Förstår inte varför t.ex. Samsung och LG etc. envisas med att ha skärmar som lyser lika svagt som en iPhone på 50%...

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Vad vet du om iPhone egentligen? Zoom har funnits sedan begynnelsen (bara du som inte upptäckt hur man gör trots att det är världens enklaste sak), HD bilder tar den visst, här kan du läsa lite innan du sprider fler lögner.

http://www.99mac.se/artikel/4461-iphone-5s-kamerans-nyvunna-f...

Att Samsung har fler kärnor och mer RAM betyder inte att den är snabbare, de är snabba på 2 olika saker som du kan se på testet här, iPhone 5S startar t.ex spel MYCKET snabbare än Galaxy S5 medan Galaxy S5 är snabbare i uppstart t.ex

https://www.youtube.com/watch?v=P_Zd_6Qk2X0

Det stämmer ju inte heller eftersom du inte kan tala om för mig vad jag tycker är bättre och tvärtom

Kollade en sk 5s och skärmen har 640 x 1136. Bilderna har bara 8MB mot 13MP för samsung så inte är det mycket att ha.

Om apple blir snabb så beror en hel del på den lägre kvaliten på t.ex. bilder. Finns säkert en hel del annat som inte heller är rätt som t.ex. batterinivån som någon påpekat om du tittat på din video. Mycket beror också på hur de olika programmen är gjorda men det mesta går mot paralell bearbetning mer och mer idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaZman:

Verkar inte spela någon roll hur mycket pappersprestanda tillverkarna proppar i sina Android-lurar. Har fortfarande inte hittat en Android-telefon vars gränssnitt inte laggat till under användning eller vars touchskärm kännts aningen "off". Köper man senaste eller näst senaste modellen av iPhone får man en silkeslen upplevelse med fantastiskt responsiv skärm (med tillräckligt hög upplösning) och ljusstyrka som gör telefonen användbar även utomhus. Förstår inte varför t.ex. Samsung och LG etc. envisas med att ha skärmar som lyser lika svagt som en iPhone på 50%...

Vet inte vad du kör men vet att då man kör på PC så brukar de flesta spel flyta bra om man drar ner uppkösningen,
Undantaget är glide som går bra med hög upplösning också men där var reklammakarna framme och tog död på den bättre tekniken, ungefär som apple försöker idag.

Kanske är så att någon inte ännu upptäckt att moderna mobiltelefoner har en inställning för ljusstyrkan. Kanske kommer till apple också någon gång men har inte kollat sånt ännu, B-grejerna får andra ta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Sluta trolla....

Bara för att en Android-lur har kraftigare hårdvara, betyder det inte att den är bättre. Kan inte operativsystemet hantera hårdvaran, blir det inte bättre..

Istället för att hata Apple så borde du vara glad att de finns, då de driver utvecklingen inom mobilindustrin framåt. Det gör att du kan köpa en bättre Androidtelefon nästa gång, istället för en som i stort sett har samma hårdvara.

Sen väljer väldigt många Apple för IOS och designen..

Går inte och hatar apple men har konstaterat att samsungs hårdvara är mycket bättre än apple:s i samma prisklass.
Vet att många kan betala mer för mindre och oftast beror det på marknadsföring, inte att det är bättre.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av abki:

Kollade en sk 5s och skärmen har 640 x 1136. Bilderna har bara 8MB mot 13MP för samsung så inte är det mycket att ha.

Om apple blir snabb så beror en hel del på den lägre kvaliten på t.ex. bilder. Finns säkert en hel del annat som inte heller är rätt som t.ex. batterinivån som någon påpekat om du tittat på din video. Mycket beror också på hur de olika programmen är gjorda men det mesta går mot paralell bearbetning mer och mer idag.

Mpix är långt ifrån allt, det hänger mer på mjukvaran än på hur många Mpix det är, du har redan bevisat att du är en sådan som bara sväljer siffror på ett papper.
Du har inte en aning om vad du pratar om i något argument.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Mpix är långt ifrån allt, det hänger mer på mjukvaran än på hur många Mpix det är, du har redan bevisat att du är en sådan som bara sväljer siffror på ett papper.
Du har inte en aning om vad du pratar om i något argument.

Väldigt beskrivande svar och utförlig argumentering.
Du kan få pris snart om du fortsätter så här med nonsensinlägg.