Dustin och deras RMA, väldigt frustrerad.
Tjena allesammans, nu ska ni få smaka lite på min frustration.
Jag lade en RMA på Dustin av ett defekt 660 GTX OC på brudens dator(byggt den själv.)
Vad det var som hände var att efter ca 2 veckor så började hela skärmen flimra till och drivrutiner crashade hela tiden, gick inte ens och röra musen utan att skärmen blev kålsvart, drivrutinerna crashade och skärmen flimrade, näst intill hur det ser ut när kortet "artifaktar" så säga. Jag höll på och försökte lösa detta i säkert 100+ timmar innan jag gav upp och ringde dustin.
Värt och notera är att jag bytte ut hennes kort mot mitt 780 GTX Ti gaming 3g, och det funkade hur bra som helst, stoppade in hennes kort i mitt rigg och samma problem med drivrutiner och skit fortsatte, så jag förstog då att kortet var defekt. Jag ringer in till dustin, får en RMA sedel, skickar tillbaka och dem lovar mig att ärendet ska ta mycket mindre än 30 dagar.
Jag har ringt in diverse gånger och frågat hur det går, ungefär en vecka i taget och får svar på tal direkt att "kortet är i teststadie som behöver slutföras." Efter ca 25 dagar så ringer jag in igen, vilket är idag och jag frågar hur allting har gått och när det nya skickas ut till oss.
Då möts jag av supportkillen i telefon som säger "Vi i servicen kunde inte hitta något fel, vi testade det i furmark några gånger och får inte problemen som du får, därav har vi bestämt att vi skickar ut samma kort till dig. Var det något mer?"
Allvarligt talat? Är detta servicen som man skall förvänta sig? Jag själv beskrev problemet väldigt djupt, jag gav onödiga detaljer och förklarade problemet så gott som jag kunde. Men tydligen skickar dem tillbaka exakt samma kort och tror att problemet är "löst"
Vadfan gör jag nu?