Stum knapp på Mionix avior 7000, vanligt fel?

Permalänk
Medlem

Stum knapp på Mionix avior 7000, vanligt fel?

Har märkt att min vänster klick låter mycket stummare än högerklick, har ni andra som äger denna mus samma sak ? eller är det produktions fel ?

Förtydligad rubrik
Permalänk
Medlem

Är tvärt om på min Steelseries kana, höger låter mer än vänster. Så det kanske är något som brukar hända?

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflect:

Är tvärt om på min Steelseries kana, höger låter mer än vänster. Så det kanske är något som brukar hända?

haha kanske ska läsa om min post

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflect:

Är tvärt om på min Steelseries kana, höger låter mer än vänster. Så det kanske är något som brukar hända?

Rent logiskt är det ju så det borde vara, vänster slits mycket mer än höger.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Rent logiskt är det ju så det borde vara, vänster slits mycket mer än höger.

dock är min mus endast 2 veckor gammal :/

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad*

En beskrivande rubrik ger bättre svar, det går bra att ändra rubriken i efterhand.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yanpan:

haha kanske ska läsa om min post

Läste att det var högre som lät knasigt.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Skrivet av Yanpan:

Har märkt att min vänster klick låter mycket stummare än högerklick, har ni andra som äger denna mus samma sak ? eller är det produktions fel ?

Min är precis samma och jag tror inte att ljudet på brytarna är något man ska hänga upp sig på:)
Om du dock vill ha något att irritera dig på kan du ju prova knacka lite lätt på vänster och höger musknapp, då här man ett klick-ljud men musen reagerar inte alls, men vafan, det är en bra mus och inget är ju perfekt (förutom tvelanders dator men det är ju en annan femma).