Permalänk
Medlem

Ducky shine olika färger köphjälp

Vi skaffa ducky shine med olika färger som jag har hört att det finns men jag hittar inget om det

Permalänk
Medlem

Va......?
Olika färger på knapparna, olika färger på brytarna, olika färger på LEDs...?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Va......?
Olika färger på knapparna, olika färger på brytarna, olika färger på LEDs...?

Menade led

Permalänk
Medlem

Jo, du har helt rätt.

Det finns olika färger på leds.
Samt olika färger på brytarna.
Man kan även ha olika färger på capsen.

Du verkar ha koll på det mesta med färger, nedan följer en länk:
http://www.duckychannel.com.tw/en/keyboard.html

Permalänk
Medlem

Shine3 tangentborden som säljs av Svenska återförsäljare säljer bara 2 variationer av LEDs per mekanisk switch tror jag. Vet du vilken typ av switch du vill ha så kommer det därför antagligen bara finnas 2 olika färger att välja mellan på LEDsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cjal:

Shine3 tangentborden som säljs av Svenska återförsäljare säljer bara 2 variationer av LEDs per mekanisk switch tror jag. Vet du vilken typ av switch du vill ha så kommer det därför antagligen bara finnas 2 olika färger att välja mellan på LEDsen.

Tror han menar Shine 4 som har RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leif<3:

Tror han menar Shine 4 som har RGB

Källa på RGB? Har bara sett det i tvåledsvarianten, de har även sagt något om att corsair har exklusivitet till cherry rgb.

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Källa på RGB? Har bara sett det i tvåledsvarianten, de har även sagt något om att corsair har exklusivitet till cherry rgb.

Ahh, trodde att det var RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Källa på RGB? Har bara sett det i tvåledsvarianten, de har även sagt något om att corsair har exklusivitet till cherry rgb.

Har inte Tesoro också en modell med RGB? Colada eller nått sånt.