Permalänk
Medlem
Skrivet av niklas2222:

Hej.
Jag själv spelar League of Legends. Jag spelar lol typ varje dag. På helgen spelar jag Minecraft och LOL.
Kan hända att jag testar andra spel.
Tycker det är roligt att spela ska skaffa BF4 snart.
Om ni vill veta mer så fråga på.

Bra att veta! Är du mer sugen för den sociala delen eller mer av den seriösa?

Skrivet av Stonecore:

Finns det möjlighet att dra några testmatcher med ert cs:go lag? Vi är i nuläget 3 grabbar som söker och jag ser att ni endast har två medlemmar i cs:go alpha.
Mvh

För tillfället är hemsidan under byggnation därmed är det ett nytt CS:GO Alpha lag som ska upp.
De som visas nu är mer utav ett exempel

Vilken nivå spelar ni på?

MVH
Edward

Visa signatur

Grundare till klanen www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Hej!

Jag är intresserad av att spela LOL med ett gäng sköna dudes. Hur ser läget ut på den fronten?

Visa signatur

Den som stoppar huvudet i busken, visar häcken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrasseMan:

Hej!

Jag är intresserad av att spela LOL med ett gäng sköna dudes. Hur ser läget ut på den fronten?

Hej, kul du visar intresse för oss!
Finns gott om sköna dudes här

Vi har för tillfället ett flertal som visat intresse så vi har satt upp en ny tryout nästa vecka med start på tisdag.

Är du intresserad och kan komma hör av dig till mig snarast (kan nå mig på vår mail med)

Mvh
Solding

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Regalen:

Bra att veta! Är du mer sugen för den sociala delen eller mer av den seriösa?

För tillfället är hemsidan under byggnation därmed är det ett nytt CS:GO Alpha lag som ska upp.
De som visas nu är mer utav ett exempel

Vilken nivå spelar ni på?

MVH
Edward

både och. tycker om att spela lol. kan också spela CS:GO är inte alls bra på cs.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

På vilken nivå ligger ert seriösa CS:GO lag?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molo:

På vilken nivå ligger ert seriösa CS:GO lag?

om jag var du så skulle jag kolla på deras individuella skill på cs.

http://www.balderdash-gaming.com/csgo-alpha/

tror det finns hemsidor man kan göra det.^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklas2222:

både och. tycker om att spela lol. kan också spela CS:GO är inte alls bra på cs.

Okej, vi letar i första hand efter seriösa spelare till våra lag, så är du intresserad av att ge det en chans så har vi tryout för LOL nästa vecka med start på tisdag.

Hör av dig till mig snarast om du är intresserad av det!

Mvh
Solding

Skrivet av Molo:

På vilken nivå ligger ert seriösa CS:GO lag?

Svårt att ge en exakt bra bild hur duktiga dom är, men vi spelar endast på hög nivå och det vi kommer sikta efter hela tiden.
Vårt alpha lag i cs:go är väldigt duktiga.

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Okej, vi letar i första hand efter seriösa spelare till våra lag, så är du intresserad av att ge det en chans så har vi tryout för LOL nästa vecka med start på tisdag.

Hör av dig till mig snarast om du är intresserad av det!

Mvh
Solding

Svårt att ge en exakt bra bild hur duktiga dom är, men vi spelar endast på hög nivå och det vi kommer sikta efter hela tiden.
Vårt alpha lag i cs:go är väldigt duktiga.

Hej ja det vill jag på tisdag jag är mycket bra spelare och tycker om att spela LOL. namn på LOL är: VonAsuz
EUW

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklas2222:

Hej ja det vill jag på tisdag jag är mycket bra spelare och tycker om att spela LOL. namn på LOL är: VonAsuz
EUW

Okej toppen Skickar PM med info

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Skill på CSGO klanen?

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem

Vad kan ni erbjuda ett Dota 2 lag då? Liksom, teamspeak, finns Skype gratis, kommer ni anmäla till stora turneringar eller har ni något annat än TeamSpeak som lockbete?

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflect:

Skill på CSGO klanen?

Läs tidaigare svar på denna sidan (svarade en annan nu idag som hade samma fråga)

Skrivet av RekiN:

Vad kan ni erbjuda ett Dota 2 lag då? Liksom, teamspeak, finns Skype gratis, kommer ni anmäla till stora turneringar eller har ni något annat än TeamSpeak som lockbete?

Vad vi kan/kommer erbjuda hänger mycket på laget. men tävlingar / turneringar blir det definitivt (vi kör endast på seriös nivå och siktar högt, alla våra lag kör /kommer köra turneringar och tävlingar)
Duktiga lag som tar hem vinster i turneringar får lön / egna manager / ta del av sponsorer(gear /servrar och andra fördelar) resekostander / eSport tröjor osv

Lagen har ledare / manager som hjälper till och som aktivt jobbar för att ta laget till högre nivå.
Har olika steg, som så beror på var laget står vad vi erbjuder lagen.

Du är mer än välkommen att kontakta mig om du vill prata och veta mer detailjerat vad vi erbjuder våra lag osv, eller om du har andra frågor

Mvh
Solding

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Då folk frågar efter CS:GO ranks så är dem nog ute efter vad spelarna har för rank i MM systemet. Tuvär finns det folk som påstår sig vara "jättebra" men sedan visar det sig att dem ligger och kämpar i Silver ligan...
Nu tror jag absolut inte att fallet är så hos er då ni verkar mera seriös men vore kul om du kunde ta reda på eller nämna medelranken inom laget

Samt, är det fullt eller söker ni fler spelare?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molo:

Då folk frågar efter CS:GO ranks så är dem nog ute efter vad spelarna har för rank i MM systemet. Tuvär finns det folk som påstår sig vara "jättebra" men sedan visar det sig att dem ligger och kämpar i Silver ligan...
Nu tror jag absolut inte att fallet är så hos er då ni verkar mera seriös men vore kul om du kunde ta reda på eller nämna medelranken inom laget

Samt, är det fullt eller söker ni fler spelare?

jag har inte stenkoll på alla spelares rank i alla spel vi kör (Regalen har dock koll på det)
Och inget som säger jättemycket igentligen
Men supreme master och eagle master, däromkring. MM så söker dom high / high+

Nja mest LOL vi har tryput och söker till just nu för tillfället. men visas det mycket intresse och bra spelare dyker upp så är allt möjligt ju

Bara att höra av dig om det är ngt mer du funderar över.

Mvh
Solding

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Är det så att ni söker ett lag som skulle kunna representera er inom CS:GO? Har ca 7 års erfarenhet av CS och är 18 år. Spelat på "högre" nivåerna de senaste tre åren. Skulle kanske kunna dra ihop ett gäng och testspela för er. Om MM rank är av betydelse så ligger jag kring Global/Supreme.

Mvh!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | XFX SPEEDSTER SWFT RX 6800 | MSI B650 Gaming Plus WIFI | G. SKILL Flare x5 6000mhz 32GB (CL30) | Phanteks Glacier One 240 | Seasonic Focus GX750 | Crucial P3 Plus 1 TB

Play hard, go pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av mirrenator:

Är det så att ni söker ett lag som skulle kunna representera er inom CS:GO? Har ca 7 års erfarenhet av CS och är 18 år. Spelat på "högre" nivåerna de senaste tre åren. Skulle kanske kunna dra ihop ett gäng och testspela för er. Om MM rank är av betydelse så ligger jag kring Global/Supreme.

Mvh!

Hej!

Vi kan ta in ett helt färdigt lag med ja. Så bara hör av dig till mig om du får ihop folk osv. så kan vi höras av på teamspek o prata lite mer ingående sen hur det ser ut, och eventuell chans till provspelning

Mvh // Solding

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Då organisationen har ökat stabilt söker vi nu en till aktiv administrator
Ansvarsområden och mer är uppdaterat i tråden.
Vid intresse maila gärna mig på edward@balderdash-gaming.com

MVH
Edward (Regalen)

Visa signatur

Grundare till klanen www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Här har vi en redig bump

Klockrent!
Det var dags att uppdatera infon såg jag, tack

Visa signatur

Grundare till klanen www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Regalen:

Klockrent!
Det var dags att uppdatera infon såg jag, tack

kör ni overwatch?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

kör ni overwatch?

Det finns inga restriktioner i vad som fås och inte fås spela. Jag är en av dom som spelar overwatch i BDG