CDON har tagit två veckor på att fixa returlapp osv. Inte klart ännu...
Jag har ett par hörlurar som gått sönder, och det är andra paret(skitbra hörlurar i övrigt). Nu finns inte dessa hörlurar kvar att söka upp i deras sortiment, så jag gissar på att de måste beställa hem ett par nya(?) av philips(?).
Hela detta kalaset har tagit så j*vla lång tid så att jag tröttnat innerligt på hela skiten och de sista jag skrev till dem var:
Det har nu gått två veckor och ingenting har hänt vilket är oacceptabelt. Detta drar ut på både mitt tålamod och min garantitid. Jag behöver ha hörlurarna snarast, blir jag tvungen att köpa nya så blir ni ersättningsskyldiga, så se till att få rätt på detta. Ni har till torsdag att fixa allt så jag kan skicka skiten till er.
Som ni ser så blev det ett "argt mail". Vad kan jag ta ut av detta, om något? Min garantitid rinner ju för f*n ut, även om det är några månader kvar.
Är sjukt lack på hur detta har sköts, kan jag inte bara kräva att de skickar ett annat par hörlurar jag väljer, för samma pris som de jag köpte från första början?
Edit: Detta är iprincip de ända svar jag fått sedan processen började:
Vi ber om ursäkt för dröjsmålet, jag har nu kontaktat vår leverantör och vi bör ha fått ett svar samt bifogat returinstruktioner innan helgen. Skulle du inte ha hört någonting på fredag, vänligen kontakta oss igen så löser vi det.
Återigen så är vi ledsna för dröjsmålet och hoppas på din förståelse.