Permalänk

TP-link router

Min router slutade fungera när jag skulle byta plats på mitt modem och hela kittet. Jag drog ut alla kablar och när jag skulle koppla i dom igen fungera allt som vanligt utom min router. Jag resetade den men när jag skulle köra installationen stod det bara att den inte hittar någon IP-server. Routern är av märket TP-link och jag har aldrig tidigare haft några problem med den, den har fungerat perfekt!

Någon som vet hur jag ska bära mig åt?

Permalänk
Skrivet av GBorjesson:

Min router slutade fungera när jag skulle byta plats på mitt modem och hela kittet. Jag drog ut alla kablar och när jag skulle koppla i dom igen fungera allt som vanligt utom min router. Jag resetade den men när jag skulle köra installationen stod det bara att den inte hittar någon IP-server. Routern är av märket TP-link och jag har aldrig tidigare haft några problem med den, den har fungerat perfekt!

Någon som vet hur jag ska bära mig åt?

har du haft dina egna inställningar och den är fabriksåterställd så kan det ju vara så att den informationen är borttagen tyder ju på det när det står "inte hittar någon IP-server"
öppna webbläsaren skriv in 192.168.1.1 eller 192.168.0.1 eller tplinklogin.net skriv in admin / admin ändra tillbaks till dom inställningar som det ska vara.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644