Iphone startar inte efter uppdate.

Permalänk
Avstängd

Iphone startar inte efter uppdate.

Hej! Jag uppdaterade nyss min telefon, nu vill han inte starta... Det ända som visas är en (laddarsladd > Itunes. Jag har en fungerande laddar i och har haft det i flera timmar. Vet inte vad jag ska ta mig till. Kan någon snäll skäl hjälpa mig med detta? Sjukt tacksam!

Permalänk

Pröva hålla inne power knappen och hemknappen samtidigt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Stofflock:

Pröva hålla inne power knappen och hemknappen samtidigt

Lyckades att återställa den via datorn, tack för svaret dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godisapa:

Hej! Jag uppdaterade nyss min telefon, nu vill han inte starta... Det ända som visas är en (laddarsladd > Itunes. Jag har en fungerande laddar i och har haft det i flera timmar. Vet inte vad jag ska ta mig till. Kan någon snäll skäl hjälpa mig med detta? Sjukt tacksam!

Din iPhone måste återställas! Det blev nåt fel när den installerade uppdateringen. Om det inte händer något när du kopplar in den till iTunes så kan du försöka med att lägga den i s.k. DFU-mode och återställa den! Gör såhär:

1. Håll inne på/avknappen i 3 sekunder
2. Fortsätt hålla inne på/avknappen samtidigt som du trycker in hemknappen och Fortsätt hålla inne båda knapparna i 10 sekunder.
3.sen släpper du på/avknappen och Nu bör skärmen vara svart
4. Din dator kommer hitta en enhet och installera DFU-mode drivrutiner och sedan startar du iTunes och då kommer det komma upp en ruta som säger "iTunes har hittat en iPhone i återställningsläge och måste återställas" sen gör du bara som iTunes säger till dig att göra!

Jag har gjort detta en antal gånger när jailbreak tweaks kraschat telefonen...och förr i tiden när jailbreaks var tethered så var man tvungen att starta den via DFU läge med redsn0w jaklbreak boot.

Hoppas det funkar för dig!

Visa signatur

Stationär: | NZXT H440W | ASUS P8Z77-DELUXE | Core i7 3770k DELIDD @ 4,8 Ghz | 2X MSI GTX 980 SLI | Corsair Vengeance 32GB 1866MHz | EVGA Supernova G2 850W | Corsair H110i GTX 280mm |
Bärbar:| MacBook Pro 13" 2015 | Intel Core i7 5557U 3.1GHz | Intel HD Graphics 6100 | 16 GB RAM | 512GB PCI-SSD |