Permalänk

Gulliga fodral till bärbar

Jag fick en lenoo b5030 idag och vill ha fodral till den typ som till surfplattor inte väska har redan det vill asså ha en typ skydd runt

Visa signatur

Har lätt dyslexi så ta det lugnt med mig

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt vad det är du vill ha? Är det ett fodral du kan "lägga" datorn i eller vill du ha ett skal som du kan ha runt som skydd? Det är bara att söka på vad det är du vill ha så borde du ha massor.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk

Haha sorry då för stavningen xD ska va lenovo och typ ett skydd runt datorn

Visa signatur

Har lätt dyslexi så ta det lugnt med mig

Permalänk
Skrivet av Tutti-fruti:

Haha sorry då för stavningen xD ska va lenovo och typ ett skydd runt datorn

Du skriver inte vilken storlek det är på datorn, vilket gör det omöjligt för oss andra att rekommendera dig någonting. Att utseendet på fodralet också skall vara gulligt är oerhört oprecist då gulligt är typiskt subjektivt vilket gör att ingen annan kan hitta ett fodral som du tycker är fint.

Dock tog jag mig en sväng till Dustin och har här tagit fram en länk för "sleeves" för datorer 14"-16". http://www.dustinhome.se/xgroup/18227/14-16/

Permalänk
Medlem

Skulle kika på denna, har själv den och är grymt nöjd, får lite konstiga blickar på stan men det är det värt.

Nä men om vi ska vara lite seriösa då, jag googlade och hittade denna sida vid namn zazzle, aldrig hört talats om den, vet inte om den är seriös eller något alls. Men, det fanns ett enormt stort sortiment med fodral som skulle kunna uppfattas som "gulliga", så ta en titt där och kolla upp sidan lite.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bakgrund:

Skulle kika på denna, har själv den och är grymt nöjd, får lite konstiga blickar på stan men det är det värt.

Nä men om vi ska vara lite seriösa då, jag googlade och hittade denna sida vid namn zazzle, aldrig hört talats om den, vet inte om den är seriös eller något alls. Men, det fanns ett enormt stort sortiment med fodral som skulle kunna uppfattas som "gulliga", så ta en titt där och kolla upp sidan lite.

Kawaii... ;3

Permalänk

Mår ju fan illa av hello kitt xD tror den är typ 15 tum och hur svarar men på någons fråga?

Visa signatur

Har lätt dyslexi så ta det lugnt med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tutti-fruti:

Mår ju fan illa av hello kitt xD tror den är typ 15 tum och hur svarar men på någons fråga?

Du trycker på citera.

Här har du en liten länk
http://www.zazzle.se/15in+laptop+sleeves

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Skrivet av LudvigLindell:

Du trycker på citera.

Här har du en liten länk
http://www.zazzle.se/15in+laptop+sleeves

Tack skit gulliga ju

Visa signatur

Har lätt dyslexi så ta det lugnt med mig

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort meningslösa inlägg/LMGTFY
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Tutti-fruti:

Jag fick en lenoo b5030 idag och vill ha fodral till den typ som till surfplattor inte väska har redan det vill asså ha en typ skydd runt

............ ,,,,,,,,,, där har du lite punkter och komman du kan använda till framtiden

Visa signatur

CPU: Intel i5 4670k @4,3Ghz Moderkort: Asus Z87-A, RAM: Corsair vengance 4x4Gb 1333Mhz, GPU: Asus GTX 780 OC@1170Mhz, SSD: Samsung 840 EVO 250GB, HDD: 3TB 3,5" 7200rpm, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W, CPU-kulare: Noctua NH-U12P, Chassi: Fractal Design Define R4 White, Skärm 1: Qnix 27'' 1440p Evolution ll SE Matte @100Hz(max 113Hz), skärm 2: LG 21,5''LED 1080p TN@60 Hz. Qpad QH-90, Func KB-460 MX Red