Ny skrivare från Elgiganten eller Audiovideo

Permalänk
Medlem

Ny skrivare från Elgiganten eller Audiovideo

Jag beställde en skrivare från Netonnet(inget ont mot dem) här för ett tag sedan Canon Pixma MG6350.
Tyvärr var denna skrivare trasig och returnerades utan problem,
men då bestämde jag mig för att jag ska köpa en skrivare lokalt för att slippa hålla på med detta skickande.
Här i bygden finns dock bara de ovannämnda butikerna så därför har vi och välja från deras sortiment.
Behöver inte nödvändigtvis vara lagervara utan jag kan vänta på leverans.

Kraven på skrivaren är att:
-Färg
-Nätverksansluten (trådat eller trådlöst kvittar, har båda)
-Ska gå att kopiera med den.
-Max 2000kr, helst mindre.
-Kvalitét

+:
-Vill gärna kunna skriva ut från min android telefon.
-Går det att skriva ut från Ipaden är det oxå ett plus.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom det lokala utbudet kan variera är det nog enklare att åka och kolla vad som faktiskt finns. Du verkar ju ha god koll på vilka finesser du vill ha.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk

På elgiganten finns det en pixma av typ mg7--- som har det du vill ha

Permalänk

Jag kommer aldrig mer köpa en Canon bläckstråle. Har testat flera modeller och bläcket är riktigt odrygt. Den konsumerar bläck bara man slår på den (den verkar kalibrera sig eller nått), så även om du inte skriver ut (utan kanske bara scannar, om du har en multifunktion) så drar den bläck.

Visa signatur

Dator: MB: Gigabyte Z390 M GAMING mATX | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz (Haswell) | RAM: Corsair 16GB (KIT) 3200Mhz Vengeance LPX | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR) | Chassi: Fractal Design Mini | PSU: Corsair RM750X 750W v2 | Optisk: ASUS BW-12B1ST Blu-Ray/DVD brännare | CPU-kylare: Noctua NH-U12S | Operativ: Windows 11 | Scanner: Canon Canoscan 9000F
Övrigt: Nintendo Switch, NES Mini, SNES Mini, Nintendo New 3DS, NES, Famicom AV, Famicom Disk System, PS3, PS5, AppleTV 4K, Synology NAS DS923+ (32GB), iPhone 14 Pro 128GB, LG OLED 55C2,

Permalänk
Medlem
Skrivet av oRBIT2002:

Jag kommer aldrig mer köpa en Canon bläckstråle. Har testat flera modeller och bläcket är riktigt odrygt. Den konsumerar bläck bara man slår på den (den verkar kalibrera sig eller nått), så även om du inte skriver ut (utan kanske bara scannar, om du har en multifunktion) så drar den bläck.

Jaha även du har gått på den niten.
Själv sitter jag med Canon MP280 för scanning.
Och HP Laserjet 1010 för utskrift.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Eftersom det lokala utbudet kan variera är det nog enklare att åka och kolla vad som faktiskt finns. Du verkar ju ha god koll på vilka finesser du vill ha.

Tja är ett alternativ men jag behöver ju inte den just nu utan den får vara i beställningssortiment oxå (kanske inte alla butiker i kedjan+webbhandel har samma utbud men känns som att de borde ha det) jag rådfrågar därför sweclockers medlemmar för att få den viktigaste kravpunkten: kvalité! Frågar jag i butiken så är den med störst marginal bäst..

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!