Nvidia GM200 "Titan II" dyker upp i fraktlista

Permalänk
Skrivet av Lifooz:

Ja precis, för min del så ligger prioriteten på körkort nu, skulle ha haft det i flera år men deperisioner och ekonomi har satt stopp.
Jag går själv sjukskriven från mitt tredjefas arbete pga arbetsskadad rygg. Inte för att jag gillar att arbeta gratis men det är rätt slött att bara gå hemma.
Vad blev det för bil?

(sorry för offtopic)

Nämen! det låter som min livs historia!

Är sjukskriven för min dåliga rygg och svår deppression!

Köpte en Volvo 945 94 års modell med 531 topp och A-kam

bilen i sig är skrot men motor, växelåda och inredning är riktigt fin! har tankarna på att köpa en Nissan S13 utan motor och låda som ligger tillsalu och sätta i detta för att bli den mest udda och hatade s chassis ägaren to date

Skulle inte detbli av så sätter jag det i min nuvarande 945 -94 års modell med dålig motor(dåliga packningar i motorn, jag och en kompis körrde och lekte i vintras utan att vi kollat olja och vatten, där fann inget av dom, men bilen går skit fint! traktor grejer när dom är som bäst!) men motorn skall kastas åt helsikke nu!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Nämen! det låter som min livs historia!

Är sjukskriven för min dåliga rygg och svår deppression!

Köpte en Volvo 945 94 års modell med 531 topp och A-kam

bilen i sig är skrot men motor, växelåda och inredning är riktigt fin! har tankarna på att köpa en Nissan S13 utan motor och låda som ligger tillsalu och sätta i detta för att bli den mest udda och hatade s chassis ägaren to date

Skulle inte detbli av så sätter jag det i min nuvarande 945 -94 års modell med dålig motor(dåliga packningar i motorn, jag och en kompis körrde och lekte i vintras utan att vi kollat olja och vatten, där fann inget av dom, men bilen går skit fint! traktor grejer när dom är som bäst!) men motorn skall kastas åt helsikke nu!

Fan va sjukt, är vi kopior? Skulle nästan kunna tro det. Min rygg pajjade när jag bar ett långt jäkla bord som minst 3 pers borde ha burit.
Själv har jag en Mazda 323 sedan 106hk, men går som om den skulle ha Koenigsegg Agera R´s motor.
Dock allvarligt rostskadad bärande bjälke, så den rullar inte på landsvägen, men jag brukar starta den ibland.
Nästa bil för mig blir en Mercedes-Benz E-klass från typ år 95/97 med någon skön V8 i så man kommer iväg.
Jag är ingen person som bryter mot hastighetsbestämmelserna, men man kan ju kanske ta den till en bana.
Jag har personligen haft svårt för Volvo, då varenda person i orten jag bor i har en. Jag vill minnas att det är ca 20 personer av 800 boende, som har en bil av annat märke. Men jag gillar Mercedes-Benz eleganta stil. Har kollat på BMW men lyckas inte fastna för dom.

(sorry för offtopic)

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Skrivet av Lifooz:

Fan va sjukt, är vi kopior? Skulle nästan kunna tro det. Min rygg pajjade när jag bar ett långt jäkla bord som minst 3 pers borde ha burit.
Själv har jag en Mazda 323 sedan 106hk, men går som om den skulle ha Koenigsegg Agera R´s motor.
Dock allvarligt rostskadad bärande bjälke, så den rullar inte på landsvägen, men jag brukar starta den ibland.
Nästa bil för mig blir en Mercedes-Benz E-klass från typ år 95/97 med någon skön V8 i så man kommer iväg.
Jag är ingen person som bryter mot hastighetsbestämmelserna, men man kan ju kanske ta den till en bana.
Jag har personligen haft svårt för Volvo, då varenda person i orten jag bor i har en. Jag vill minnas att det är ca 20 personer av 800 boende, som har en bil av annat märke. Men jag gillar Mercedes-Benz eleganta stil. Har kollat på BMW men lyckas inte fastna för dom.

(sorry för offtopic)

(sorry för oft här med)

Ja jo, är upvuxen med Volvo så har bar blivit så själv är jag mer för japanare, sitter där en Wankel så är jag såld

är inte riktigt V8 typen som du kanske märker haha

Själv är min i stort sätt rost, men motorn va kanon fin!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

(sorry för oft här med)

Ja jo, är upvuxen med Volvo så har bar blivit så själv är jag mer för japanare, sitter där en Wankel så är jag såld

är inte riktigt V8 typen som du kanske märker haha

Själv är min i stort sätt rost, men motorn va kanon fin!

Wankel alla dagar! <3 <3

http://youtu.be/S0pm0nlIYLs?t=20s

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Skrivet av Tobbbe__:

brap brap brap älskar dom! <3

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Lifooz:

Du tar 4st Titan-II.
Fast egentligen gör du inte det, du hoppar denna generation och kör vidare på din rigg förutom lite småändringar kanske.
Länge leve Tvelanders plånbok. <---som faktiskt är begränsad.

Blir nog byte här fast två kort då om det har 3x DP och går till mATX X99

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Blir nog byte här fast två kort då om det har 3x DP och går till mATX X99

Så du har tänkt att hoppa på X99 trots allt? Jag får lov att gratulera, Det svider i plånboken men hyvelen vilken prestanda du lär få.
Jo precis, kan nog vara bästa valet faktiskt. Iallafall om du tänk göra ett lite kompaktare bygge än din nuvarande pjäs.:)

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!