Galaxy S3 Youtube stoppas när jag låser skärmen

Permalänk

Galaxy S3 Youtube stoppas när jag låser skärmen

Förut (har jag för mig) så har jag kunnat låst skärmen och videon fortsätter, alltså ljudet.. Tillexempel när jag lyssnar på musik..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Avstängd
Skrivet av juniorjesper:

Förut (har jag för mig) så har jag kunnat låst skärmen och videon fortsätter, alltså ljudet.. Tillexempel när jag lyssnar på musik..

Skickades från m.sweclockers.com

Det har det aldrig gjort, inte för mig iaf.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av juniorjesper:

Förut (har jag för mig) så har jag kunnat låst skärmen och videon fortsätter, alltså ljudet.. Tillexempel när jag lyssnar på musik..

Skickades från m.sweclockers.com

Både min S3a och min gamla iPhone och min iPad pausar Youtube när jag låser skärmen. Aldrig varit med om att det skulle fortsätta med svart skärm. Finns det nån workaround (utan rootning/jailbreak) så blir jag glad.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

om det är musik du vill åt finns det åtskilliga bättre lösningar..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk

Postar video nu, då jag glömde att posta den..

https://www.youtube.com/watch?v=anuMJ3kSFm0&feature=youtube_gdata_player

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Youtube pausas när man släcker ner skärmen, gör det för mig med.. Rätt logiskt, varför skulle man se på videos utan bild..
Det finns musiktjänster.

Permalänk
Medlem

Min Nokia lumia pausar inte youtube videos när man släcker ner skärmen xD

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem

Det ska bli så blir så med min ipad min s2:a min gamla iphone och för andras vänner mobiler med. kanske funkar till lumia som ovanstående skrivit

Permalänk
Medlem

Gör för mig med på nexus 7.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Jag vet ingen lösning för android men vet för IOS. Gå in på youtube via webläsaren, börja spela upp en video sen tryck på home knappen, sen dubbelklicka på home knappen och sen tryck på play knappen.

Permalänk

de stoppas när jag låser

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av hede:

Youtube pausas när man släcker ner skärmen, gör det för mig med.. Rätt logiskt, varför skulle man se på videos utan bild..
Det finns musiktjänster.

Lite ofT: men har du tips på en gratis som funkar till android?

onT: TS: du verkar inte vara ensam om att videon pausar när du låser skärmen... det du däremot verkar vara ensam om är att du har kunnat låsa skärmen

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Det stoppas inte för mig när jag låser skärmen på HTC desire HD

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Det stoppas inte för mig när jag låser skärmen på HTC desire HD

Det är för att du inte har senaste youtube appen för senaste Andorid. Förändringen skedde någon gång när ICS släpptes.

Installera denna app och gå in i settings och slå på "music mode": https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.asbit.pvs...
Har använt den ett bra tag och har alltid funkat bra.

Permalänk

Min Xperia X8 kumde man låsa skärmen på utan att musiken stannar..
Har för mig jag kunnat göra så på S3an med men kanske alltid varit så.. Märkte det när jag satt o spelade musil hemma hos en kompis
Men vet ni nån youtube app, så man kan lixom minimera och köra den i bakgrunden som Spotify?
Ni som säger att skaffa musiktjänster ist, så har jag både Spotify och Grooveshark..

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Google har ändrat i APIn för youtube, förut kunde man låsa skärmen, men det är borttaget.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Lite ofT: men har du tips på en gratis som funkar till android?

onT: TS: du verkar inte vara ensam om att videon pausar när du låser skärmen... det du däremot verkar vara ensam om är att du har kunnat låsa skärmen

Skriv HTML5.grooveshark.com i webläsaren det är gratis och har ett ok utbud, fungerar rätt okej för mig i alla fall.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Inaktiv

Hade an galaxy S3 förut och det var störande som fan att videon avbröts när man låste skärmen, men på min käre galaxy S så fortsätter den spela när jag låser skärmen. Var nån av youtube uppdateringarna som gjorde så youtube avbröts när man låste skärmen, och jag tänker aldrig uppdatera youtube på min galaxy S så jag har kvar den gammla patchen Den är faktist bra när man är ute och springer och vill lyssna på youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Skriv HTML5.grooveshark.com i webläsaren det är gratis och har ett ok utbud, fungerar rätt okej för mig i alla fall.

Funkar alles utmärkt... stort tack för tipset

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Tack för tipset! Funkar perfekt på min nu!

Permalänk
Medlem

Helt jävla efterblivet ju. Youtube kan inte köras i bakgrunden när man öppnar andra program heller. Hur fan tänker dom?!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Mitt tips är att du skaffar applikationen ''Viral'' finns både gratis- och betalversion. Med denna applikation kan du låsa skärmen men fortfarande lyssna på Youtube.

Visa signatur

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |