MSI öppnar i SweClockers forum

Permalänk
Medlem

Har alla hårdvarutillverkare möjlighet att få ett eget forum på siten?

Visa signatur

K#

Permalänk
Medlem

welkom naar sweclockers!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av fgblomqvist:

Hellre korrekt engelska än inkorrekt svenska

Nä men skämt åsido...du har möjligtvis inte fått ett samtal från 1900-talet som möjligtvis ville ha tillbaka något?

Så med det du menar så kvittar det om all världens språk dör ut, bara engelskan finns kvar?

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Så med det du menar så kvittar det om all världens språk dör ut, bara engelskan finns kvar?

oft: Det hade varit helt fantastiskt, men lär nog tyvärr inte hända.

Välkommen Msi!

Permalänk
Avstängd

Välkommna, tyvärr använder jag inte MSI dock efter att ha ägt ett X58 Pro en gång i tiden, 94C på IOH allting stock...Sen när jag postade bilder på MSI's forum och visade hur jag löste det genom att byta kylningen bannade ni mitt konto där. Så nej tyvärr, hem till mig kommer ni inte igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Varmt välkomna! En extra trygghet att kunna kontakta tillverkaren via offentliga forum.

Permalänk
Medlem

Great to see. Welcome MSI 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ok

Permalänk
Medlem

Strålande! Och jag som precis beställde ett MSI 290x Lightning.
Välkomna!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Welcome MSI!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cenorida:

Trist att de inte bidrar med något svensktalande.

Så, om du jobbade i USA så förväntar du dig att folket ska kunna tala svenska med dig och inte engelska där?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Härliga nyheter. Underbart av MSI!

Visa signatur

Moderkort: ASUS Z97-A | CPU: Intel Core i5 4670K @ 4,0GHz | GPU: MSI GeForce GTX 770 | Lagring: Intel 330 Series 120GB SSD + 2TB Seagate Barracuda | RAM: Corsair CL10 2 x 8GB 1600MHz DDR3 | PSU: Fractal Design Newton R3 600W | Optisk enhet: ASUS DRW-24F1ST |Skärmar: LG W2453V 24" + Envison L905A | Tangentbord: Saitek Cyborg Keyboard | Mus: Razer Naga 2012 Edition

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Lehto:

"Tjänstgör" Meantek här fortfarande som en representant?

Nope, jag packade och drog vid nyår. Det är anledningen till att support inte ges på svenska. Däremot kul att se att de gör mer än en tråd för folket på Sweclockers, det kändes som att det funkade rätt hyfsat när jag drog i tåtarna en gång i tiden åtminstone.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zalice:

Så, om du jobbade i USA så förväntar du dig att folket ska kunna tala svenska med dig och inte engelska där?

Nu är det ju MSI som kommer till svenskt forum, det är inte vi som åker någonstans, en del andra företag har ju svensktalande personal i forumet så jag tycker det är helt rätt att ifrågasätta det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Hoppas att vi slipper en massa sexism från MSI nu.
MSI har varit ganska mycket för tjejer i underkläder med MSI loggar och MSI produkter.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Skuggan74:

Nu är det ju MSI som kommer till svenskt forum, det är inte vi som åker någonstans, en del andra företag har ju svensktalande personal i forumet så jag tycker det är helt rätt att ifrågasätta det.

Skickades från m.sweclockers.com

Är det verkligen så svårt med engelska?! Det ingår i våran undervisning i skolan. Och kan man inte engelska så får man skylla sig själv att man inte har tagit tag i att lära sig det.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av rektor:

Hoppas att vi slipper en massa sexism från MSI nu.
MSI har varit ganska mycket för tjejer i underkläder med MSI loggar och MSI produkter.

Inge fel på det. Det hör till.

Vel bekomme for saadan, MSI <--- Danish

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Hoppas att vi slipper en massa sexism från MSI nu.
MSI har varit ganska mycket för tjejer i underkläder med MSI loggar och MSI produkter.

Jag råkar gilla snygga tjejer. Desto snyggare och lättklädda de är, desto bättre produkt är väl _tumregeln_ hehe.

*Skämt åsido* Välkomna till Sweclockers MSI. Gillar ert stuff* (Ge mig rabatter)

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk

wow tycker inte om att surfa runt i många nya forum när det behövs... sweclockers är bäst!!

jag köpte ett moderkort för ett tag sedan och jag lovar er!! I WILL BE THERE!!

google translate kommer säkert att användas! nu får vi se hur bra det funkar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zalice:

Är det verkligen så svårt med engelska?! Det ingår i våran undervisning i skolan. Och kan man inte engelska så får man skylla sig själv att man inte har tagit tag i att lära sig det.

Det handlade inte om svårighetsgraden det handlade om att andra tillverkare kör med svenska. Du behöver ju inte gå upp i atomer för att någon uttrycker sitt stöd till någon som ifrågasätter något, det är allas rätt att ifrågasätta. Jag hoppas han fortsätter ifrågasätta trots att du gör ditt bästa i att försöka tysta honom.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Är det verkligen så svårt med engelska?! Det ingår i våran undervisning i skolan. Och kan man inte engelska så får man skylla sig själv att man inte har tagit tag i att lära sig det.

Självklart ska man ha svenskkunnig personal om man ska vara på ett svenskt forum, annars kan man ju likagärna gå in på något engelsktalande forum. Engelskan är inte direkt något alla använder i vanliga livet efter skolan. Jag pratar inte engelska särskilt ofta (reser typ aldrig och pratar inte med utlänningar särskilt ofta) så man blir lite ringrostig. När jag gick i skolan höll man dock engelskan ganska bra. Men självklart kan jag engelska bara att det kanske tar dubbelt så lång tid att formulera sig hyffsat okej.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Är det verkligen så svårt med engelska?! Det ingår i våran undervisning i skolan. Och kan man inte engelska så får man skylla sig själv att man inte har tagit tag i att lära sig det.

Inte riktigt så det fungerar ute i den riktiga världen.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather