Permalänk
Medlem

hjälp, info om denna cykel.

Jaha så hände nått tråkigt med min sällsynta cykel, troligen navet (bak) som mystiskt pajat fast de ser helt ut. Lämnade in den på en cykelverkstad som inte hittar felet utan vill byta lagret inuti cykelhjulet bak, då pedalerna går framåt och bakåt men även dom blev förbluffade och undrade va de var för hjul på den. spännande tyckte dom också men som sagt är en ovanlig cykel, elr ja fälgarna men de är inte itera hjul så ni tro de,

så snälla kan ni hitta någon info om denna cykel, Är en maraton med sachs plast hjul, ja har försökt me förgäves, så är tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Är ekrarna i plast?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Är ekrarna i plast?

oj glömde nämna det, ja de är dom, men är inte itera fälgar och ja har sökt som en stolle men inget man hittat, står bara sachs på fälgen, troligen är den över 20 år denna cykel, men varför kan man inte hitta va detta är för en cykel? haha

Permalänk
Medlem

Hmm... well då vet jag inte alls.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Hmm... well då vet jag inte alls.

haha ne kan inte förstå varför de inte går o hitta, sökt på svenska och engelska sidor o allt möjligt, men icke, men då har man ju en "en väldigt ovanlig" iallafall

Permalänk
Medlem

Men det står inget modell- eller fabrikörsnamn någonstans på ramen?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Men det står inget modell- eller fabrikörsnamn någonstans på ramen?

de som står, är sachs på fälgarna och tror de stod Trelleborg på däcket som är original, sen har vi ramen som de står Maraton på och fram står de ABJ. BENSON, de är allt

Permalänk
Medlem

Farsan hade en sån cykel, fast med metallekrar.. har för mig att det är Crescent, Monark eller nåt sånt

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Prova göra en tråd på happymtb.org och fråga om fälgarna, skulle bli förvånad om inte nån där vet vad det är

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Farsan hade en sån cykel, fast med metallekrar.. har för mig att det är Crescent, Monark eller nåt sånt

står ju maraton överallt på den. fram, sidan, stänkskärmar men ah har letat överallt och då menar ja överallt, haha, men inge har man hittat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frrr:

Prova göra en tråd på happymtb.org och fråga om fälgarna, skulle bli förvånad om inte nån där vet vad det är

hur gör man de? bli medlem elr hur?