Butiker som har många tangentbord framme Stockholm?

Permalänk
Medlem

Butiker som har många tangentbord framme Stockholm?

Ja, finns det? Var inne på mediamarkt, elgiganten osv och de har kanske tre olika modeller framme.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Inet är de enda jag känner till bortsett från Elgiganten/Mediamarkt, de har typ Corsair K70 (MX Red), Logitech G710 och Qpad MK80 framme.

Permalänk
Medlem

har för mig att webhallen i göteborg har lite roligt framme ibland. nu på senaste tiden har det dock varit en massa ROG-datorer och diverse spelkonsoler. kanske kan kika in hos en webhallen i stockholm?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det varierar från vecka till vecka i vissa butiker.
Elgiganten på Kungsgatan har en area där speltangentbord står framme och en area där andra står framme. Webhallen på Sveavägen har ibland några olika tangentbord.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Jag skickade faktiskt ett PM till Webhallens forumkonto här om det just idag. Min fråga var lite mer specifikt om dom i Stockholm hade några mekaniska tangentbord med röda eller bruna switchar framme men fick svaret att dom inte har framställt så att man kan jämföra olika sorter. Tolkar det som att det inte är några större samtlingar tangentbord framme överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem

Inet samt Webhallen @Sveavägen har en del framme.

Webhallen har bland annat SteelSeries 6G v2 samt Qpad MK-85 framme. Jag vet att Inet har framme Corsair Vengeance K70.

Visa signatur

Moderkort: ASUS Z97-A ATX | Processor: Intel Core i7 4790K 4GHz | CPU-kylare: Noctua NH-U14S | Grafikkort: MSI GeForce GTX 770 | RAM: ADATA 16GB CL9 1600MHz | SSD: Samsung SSD 250GB | Nätagg: EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär | Display: ASUS 24" VG248QE 144Hz | Mus: SteelSeries Sensei RAW Headphones: QPAD QH-90| Keyboard: QPAD MK-50 MX Red

Permalänk
Medlem

MediaMarkt @Nackaforum har ett 10:tal tangentbord/möss samt headsets framme. De alla finns på andra våningen

Visa signatur

it's not about the kills, it's about the calls