Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem

I & med att det väntas LAN imorgon så måste man ju va förberedd

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Har inte någon vidare koll på bilar. Den ser ju dock väldigt fin och väl omhändertagen ut. Så länge du inte behöver göra några större reparationer eller dyrt underhåll inom den närmaste tiden är det ju ett riktigt kap!

Yes verkar onekligen som ett riktigt bra köp. Närmaste större grej som behöver göras är kamremsbyte men det är ett par tusen mil kvar tills dess.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Glömde posta bilden här.

Nya keycaps till mitt Filco.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Glömde posta bilden här.

Nya keycaps till mitt Filco.

http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/1...

Vart köper man det? .Finns det till Qpad mk50?

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

Vart köper man det? .Finns det till Qpad mk50?

Köpte det på Inet. Det är Duckys PBT-keycaps. Det passar på "alla" tangentbord som använder Cherry MX-brytare, så MK50 bör det passa till.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Får man fråga hur du lyckades ha sönder skärmen så mycket

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Lite rakblad

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Åska i söndags och en familjemedlem som inte tänkte på att rycka ur routern(men telefon var ur, sitter i samma jack..) .... bara åka iväg och handla!
ASUS RT-N66U!

Tänkte försöka mig på det här också. Hej då Gilette Fusion!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredriKkh:

Åska i söndags och en familjemedlem som inte tänkte på att rycka ur routern(men telefon var ur, sitter i samma jack..) .... bara åka iväg och handla!
ASUS RT-N66U!
https://imagizer.imageshack.us/v2/1156x650q90/539/eRAhWM.jpg

Tänkte försöka mig på det här också. Hej då Gilette Fusion!
https://imagizer.imageshack.us/v2/365x650q90/661/G0pMcg.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/1156x650q90/674/5y1oBg.jpg

Det gör du rätt i, billigare rakblad ock en skönare upplevelse, samt att merkurs rakblad brukar vara "dåliga" så testa lite andra märke senare. Proraso och värmen är en fantastisk upplevelse.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Det gör du bra i, billigare rakblad ock en skönare upplevelse, samt att merkurs rakblad brukar vara "dåliga" så testa lite andra märke senare. Proraso och värmen är en fantastisk upplevelse.

Jag köpte faktiskt med mig ett sånt här "paket" http://connaughtshaving.com/popular.html
Blir att prova någon imorgon!

Permalänk

Dagens onödiga:

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Deal with it.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Hedersmedlem

En enklare fixie från Enghousebikes.com, mycket nöjd hittills efter att ha rullat en dryg mil efter montering.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Ny telefon

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tog många år...nu är fan samlingen komplett (för G1).

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av WalterEgo:

Hoppas du har Pentax nya telekonverter till den också (1.4x AW).

F.ö. helt klart mitt favoritglas i väskan. Som jag tog ut direkt i en snöstorm när den kom.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Får man fråga hur du lyckades ha sönder skärmen så mycket

Airplane mode fungerade inte
Råkade tappa den från en balkong

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Fick bli en ny display

Ser ut som ett onödigt köp, ser absolut ingen anledning varför du skulle behövt byta display...

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Har också ett par skor från Adidas med Boost (Revenergy). Köpte mina för 999 kr på Stadium (dock tjejmodell). Sinnessjukt mjuka och sköna att springa i.

Sjukt nöjd med mina. Har blivit fyra pass denna vecka

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Nyaste leksaken,

Så här fina grejer kräver en unboxing

Permalänk
Medlem

En låda god öl.
Grebbestad Lager.

Och kunde inte motstå att köpa polarens bil efter att jag varigt utan bil ett bra tag.
Saab 9-3 Aero - 02a

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dom där tillverkas av en liten firma i Nykarleby dryga 45 minuter norr om mig. Det var en grej i tidningen om dom nyligen, dom jobbar tydligen häcken av sig för att möta efterfrågan just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perc:

Dom där tillverkas av en liten firma i Nykarleby dryga 45 minuter norr om mig. Det var en grej i tidningen om dom nyligen, dom jobbar tydligen häcken av sig för att möta efterfrågan just nu.

Var kan man köpa dom?

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SpammerN^:

Bygger du någon retroburk?

Skrivet av Perc:

Dom där tillverkas av en liten firma i Nykarleby dryga 45 minuter norr om mig. Det var en grej i tidningen om dom nyligen, dom jobbar tydligen häcken av sig för att möta efterfrågan just nu.

Vadå går folk omkring med dom ute på stan?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flukke:

Var kan man köpa dom?

http://www.cnc-design.fi/site/index.php/sv/webshop/item/10-de...

Permalänk
Entusiast

Ny skärm! Eizo FG2421-BK

120hz VA-panel.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Ny klocka (Rolex GMT Master II Ref 16710) nu i veckan. Nörden i mig älskar att den inte ens går en sekund fel efter 5 dygn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perc:

Dom där tillverkas av en liten firma i Nykarleby dryga 45 minuter norr om mig. Det var en grej i tidningen om dom nyligen, dom jobbar tydligen häcken av sig för att möta efterfrågan just nu.

Skitcoolt ju! Jag minns inte riktigt hur jag stötte på dessa men var förmodligen via sociala medier. Tog nästan tre veckor innan jag fick mina, köpte två par. Ett par var helt totalkvaddade i frakten dock, men de sa att de skulle skicka nya asap så. Mycket bra support!

Kom på att jag hört om CNC Design tidigare via EEV Blog på youtube, då han har fått en custom skylt av dem. Rätt fancy! Kan tänka mig att efterfrågan just nu är skyhög, att göra en riktig produkt av ett meme är ju självsäljande.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller