Permalänk

Nytt headset!

Söker ett headset för Counter-strike Global Offensive som kostar under 600kr och som är bra och prisvärt.

Permalänk
Medlem

Qpad QH 90 reas ut inte allt för sällan till ungefär din utsatta budget. Om du inte skulle hitta något på rea så skulle jag ändå säga att det är värt att lägga på ett par hundralappar extra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

www.google.se kan du hitta många bra alternativ!
Läsa recensioner och omdömen, se priser, liknande trådat och mycket mycket mer!

Permalänk

Men nu så frågade jag inte om något google utan jag frågade här på sweclockers om något kan bra tips.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

www.google.se kan du hitta många bra alternativ!
Läsa recensioner och omdömen, se priser, liknande trådat och mycket mycket mer!

Precis ska vi inte ta bort Sweclockers helt det finns ju Google.... Derp!

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Skrivet av bobzombie:

Precis ska vi inte ta bort Sweclockers helt det finns ju Google.... Derp!

Du förstår mig

Permalänk
Medlem

Fast dessa trådar är ju sjukt vanliga, tycker att du kan använda sökfunktionen här på forumet eller google som tidigare nämnt.

Visa signatur

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |

Permalänk
Permalänk

SteelSeries Siberia v2 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=503253 Använder dessa nu helnöjd med dem

Visa signatur

Operativsystem:Windows 8.1 64-bit, CPU:i5 3570K @ 3.40GHz, RAM:16.0GB @ 799MHz, Moderkort:MSI Z77A-G43, Grafik:DELL U2412M (1920x1200@60Hz), R9 390, Minne:111GB Samsung SSD 840 Series, 111GB Samsung SSD 840 EVO 120GB, 931GB Western Digital, Optiska Enheter: SH-224BB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

www.google.se kan du hitta många bra alternativ!
Läsa recensioner och omdömen, se priser, liknande trådat och mycket mycket mer!

Om det inte är nån som startar nya trådar så finns det inga resultat på google , alla vill inte sitta och kolla igenom 500 olika länkar heller för att hitta vad de behöver speciellt dem som inte vet något om tex hörlurar, det är det forum är till för.

Det här headsetet är välldigt bra för sitt pris
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=995561

Visa signatur

DATORN Chassi: NZXT PHANTOM 410 CPU kylare: corsair H80i med noctua nf f12or CPU: intel core i7 3770K Moderkort: ASUS p8Z77-V SSD: corsair force GT 120GB RAM: corsair vengeance dual c 1866mhz 16gb(2x8) GPU: ASUS 9800 GTX+ Dark knight PSU: corsair tx 750w HDD: western digital green 1TB KRINGUTRUSTNING Headset:Logitech g35 Tangentbord:Corsair k70 mx blue Mus:Roccat kone pure(blå) Ratt:Logitech g27

Permalänk
Skrivet av bobzombie:

Precis ska vi inte ta bort Sweclockers helt det finns ju Google.... Derp!

Skrivet av xeliaz:

Om det inte är nån som startar nya trådar så finns det inga resultat på google , alla vill inte sitta och kolla igenom 500 olika länkar heller för att hitta vad de behöver speciellt dem som inte vet något om tex hörlurar, det är det forum är till för.

Det här headsetet är välldigt bra för sitt pris
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=995561

Det kommer upp minst en ny tråd varje dag med frågan vilket headset ska jag köpa? Vissa har faktiskt krav och har kollat på några, kommer med lite alternativ och frågar efter feedback på alternativet även vill ha hjälp att väga fördelar och nackdelar.
Dom som faktiskt anstränger sig lite ger jag mer än gärna input på. Men när folk stället denna fråga utan att ens ha ett förslag eller något som helst krav kan jag bara säga välj något av dessa!
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?m=s181349786&o=tillv_pop#...

Edit: ts spelar ju faktiskt cs så skulle rekommendera något med stereo och mikrofon.
Mono brukar inte va så populärt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Det kommer upp minst en ny tråd varje dag med frågan vilket headset ska jag köpa? Vissa har faktiskt krav och har kollat på några, kommer med lite alternativ och frågar efter feedback på alternativet även vill ha hjälp att väga fördelar och nackdelar.
Dom som faktiskt anstränger sig lite ger jag mer än gärna input på. Men när folk stället denna fråga utan att ens ha ett förslag eller något som helst krav kan jag bara säga välj något av dessa!
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?m=s181349786&o=tillv_pop#...

Edit: ts spelar ju faktiskt cs så skulle rekommendera något med stereo och mikrofon.
Mono brukar inte va så populärt.

Jo du har rätt finns många såna trådar, men det gör det ju om allt. Vilket grafikkort,moderkort och prossesor osv. Det är bara att svara med vad man har för erfarenheter och vad man gillar, man är ju inte tvingad att skriva i trågen.

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av warferwille:

SteelSeries Siberia v2 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=503253 Använder dessa nu helnöjd med dem

Skippa steelseries headsets imo .....

En bra ide kan vara att checka kompletts super sale på fredagar, då brukar dom rea ut massor av headsets mellan varven, Köpte mina Corsair 1500 där för 350 spänn vilket jag är väldigt nöjd med.

Permalänk
Medlem

alla headset med viturellt surround ljud borde duga, själv använder jag logitech 430.
om du vill låta som hälften av personerna i cs är det bara och slå micen i bordet några ggr och/eller ta micboost på max.

Permalänk
Skrivet av bobzombie:

Jo du har rätt finns många såna trådar, men det gör det ju om allt. Vilket grafikkort,moderkort och prossesor osv. Det är bara att svara med vad man har för erfarenheter och vad man gillar, man är ju inte tvingad att skriva i trågen.

A jo jag vet, bägaren rann över just när denna poppa upp bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

A jo jag vet, bägaren rann över just när denna poppa upp bara

Haha har själv vart där det är bara att lära sig och göra bättre

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro