Permalänk
Avstängd

Black Ops II - Lagg?

Antar att inte alla här spelar detta spel eller ens CoD längre, eller aldrig har gjort. Det gör jag iaf men har gett upp Ghosts och börjat spela Black Ops II igen. Mitt huvudsakliga spel är Titanfall men eftersom tjejen spelar ett annat spel på Origin på min andra dator hänger jag på BO2 ibland då och då.

Något stör mig dock, som det kanske har gjort hela tiden jag spelat minns inte riktigt, men när spelare har hög ping ser jag dom i princip i samma sekund som de börjar skjuta. Kan nästan svära på att ibland skjuter dom före. I killcam skjuter dom som vanligt.

Borde inte hög ping ge lagg och göra så att jag ser personen före med min låga ping? 250 Mbit BBB.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

I BO2 så är det lättare att spela med hög ping, jag brukade dra igång nedladdningar och seeda för att komma upp i lite högre ping. Lagg kompensationen är helt fucked.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LeVvE:

I BO2 så är det lättare att spela med hög ping, jag brukade dra igång nedladdningar och seeda för att komma upp i lite högre ping. Lagg kompensationen är helt fucked.

Det låter helt wacked, ska prova!

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+