[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem

Tjena!

Har 30+ speltimmar på DayZ standalone men har fått bra kunskaper och erfarenheter om spelet!
Har bra gear just nu och är "krigs redo"!

19 bast, mic givetvis. Adda azhiaraz på skype om du vill lira lite

mvh

Permalänk
Medlem

Finns det fortfarande några som spelar dayz modden? Sugen på att köra det igen, kört de väldigt mycket förr, spelat mycket arma 2 nydligen med så combat skillsen som behövs är fräscha också. Kör vilken mod som helst, gärna orginal dock så det inte är massa överdrivet med fordon och vapen. Är ni någon eller några som är sugna på att börja, eller kanske redan spelar, skicka iväg ett pm

25 år här btw.

/Jerka

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

jag lirar Dayz SA, med ibland 2-3 andra vänner. PM ifall ni vill teama

Visa signatur

Samsung 32" Curved gamingskärm Odyssey C32G54TQ
Phanteks Eclipse P400A RGB White,MSI GeForce RTX3070Ti VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 5800X Processor,Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edt
Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerkaaaa:

Finns det fortfarande några som spelar dayz modden? Sugen på att köra det igen, kört de väldigt mycket förr, spelat mycket arma 2 nydligen med så combat skillsen som behövs är fräscha också. Kör vilken mod som helst, gärna orginal dock så det inte är massa överdrivet med fordon och vapen. Är ni någon eller några som är sugna på att börja, eller kanske redan spelar, skicka iväg ett pm

25 år här btw.

/Jerka

Jag kan rollspela att vara en tjej om det gör de lättare att hitta folk att spela med?

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk

vill spela med någon nu! Erre_90 på steam ersdahl1337 på skype

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Har tyvärr inte spelet. Annars skulle jag gärna hängt på.

Visa signatur

Coolermaster Stacker 810. Asus rampage II Extreme x58. Core i7 990x 3.46ghz. 24GB Corsair XMS3. 2st Nvidia 295 Q-Sli. 2x120gb ssd, 1.5tb wd green, 640gb wd blue. (6x500gb raid6, 2x1tb raid0 på adaptec 5805) Corsair AX1200 psu. Lexicon Lambda Usb ljudkort. 2st skärmar + tv.

Permalänk

Adda o_hallblad på steam för dayz SA gameplay!

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerkaaaa:

Jag kan rollspela att vara en tjej om det gör de lättare att hitta folk att spela med?

Hej, vi är ett par stycken som spelar på dayz origins om du skulle vilja vara med! adda moggedabaws på skype.

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag söker efter några människor att spela Overpoch/Epoch med. Ålder spelar ingen roll. Erfarenhet spelar ingen roll.

Har tillgång till TS, är allergisk emot Skype.
Jag är 29 år.

PM för Steam.

Permalänk
Medlem

Söker någon att spela med, helst original med kan köra mods 19 år

Permalänk

Godafton alla SweClockers-medlemmar!

Vi är en svensk DayZ klan som söker medlemmar att lira med! Vårat namn är FLaRe AwAY, eller med kortat namn FLAw

Krav för att kunna gå med:
¤ Du ska kunna tala och förstå svenska, undantag kan ske
¤ Du ska ha någon sorts erfarenhet av DayZ
¤ Du ska ha Mic och Teamspeak3
¤ Du ska kunna jobba i grupp, och även solo.
¤ Du ska även kunna hålla koll på regler och riktlinjer med eget ansvar

Våran hemsida är: http://flareaway.shivtr.com/ och om du har några frågor eller bara vill kolla in våran TS3 så är IP'n: se-voice2.fragnet.net:10023

Vi har även också en egen DayZ Standalone-server så mycket DayZ (Standalone, modden och mods) spelas men det blir också en hel del CS:GO, WoT, WT, LoL etc i klanen. En minecraft-sever är troligtvis också på ingång för dom som vill ta det lugnt lite efter DayZ-lirande c: Ska också nämna att de flesta i klanen är 17+.
Standalone server: 46.253.198.215:2402
MVH FLAw

Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Medlem

Jag är 29 och har kört DayZ tidigare år, dock inte något sedan sommaren '13. Är sugen på att komma igång igen.
PMa mig gärna om ni är ett par stycken (minst 2-3) som är lite äldre, minst 23+ iaf. Spelar gärna taktiskt och med lite eftertänksamhet, är en teamplayer.

Permalänk
Medlem

Hejsan! Själv är jag 42 år och köpte Dayz SA för några månader sen. Spelat en del så känner till det mesta men är absolut ingen veteran. Jag hakar gärna på och spela med någon/några som är lite äldre. Nu på sommaren så blir det inte så mycket spel för min del dock. Jag har spelat från och till med ett annat gäng jag träffat via sweclockers också, men det kan alltid vara kul att spela med fler personer.
Vi kör med teamspeak3 så det är det jag känner till.
Mvh Bikerrog

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Jag är själv 18 år gammal och jag letar efter några glada personer att spela DayZ modden med. Jag har spelat på Custom Combat Gamings servrar nu och dom är rätt bra engligt mig. Det vi kan göra är att bygga baser, raida andra. Och mycket annat roligt. Skicka ett PM ifall du har en grupp som redan lirar eller om ni vill skapa en ny. Ses! ( Jag har en Teamspeak 3 server som vi kan använda.)

Visa signatur

Moderkort: ASUS X99-A| RAM: 16gb Corsair LPX 2666 mhz | Procsessor: Intel Core i7 5820K kyld av en Noctua NH-D14 | Grafikkort: Gigabyte GTX 970 G1 | Minne: 120gb Intel 330 SSD, Seagate Barracuda 1tb HDD. | Chassi:Fractal Design Define S.

Permalänk
Medlem

Lira?

Skrivet av ecglsd:

Jag är 29 och har kört DayZ tidigare år, dock inte något sedan sommaren '13. Är sugen på att komma igång igen.
PMa mig gärna om ni är ett par stycken (minst 2-3) som är lite äldre, minst 23+ iaf. Spelar gärna taktiskt och med lite eftertänksamhet, är en teamplayer.

Adda mig på steam så kan vi se vad som händer.
Lirat cirka 450 timmar Dayz Standalone. 25år gammal, har alla möjliga olika kommunikationsprogram som skype, TS3, mumble, vent osv.
Tycker om att spela 2-4st, gärna inte fler, blir för rörigt då.
Steam:
Pumazommy

Permalänk
Medlem

Nybörja på DayZ Standalone .. söker någon att spela med
Steam namn .. LundTopia

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R5
CPU: i7 920 @ 3,2 GHz
Minne: 32gb 1600 Mhz DDR3
PSU: Cooler Master G750M 750W
GPU: Sapphire R9 390 Nitro 8gb

Permalänk
Medlem

Tjena! Bara lirat några några timmar dayz men nu när man är sugen på att spela igen så har polarna slutat.
Steam: zaidzeke. Är 20 år, har Skype men kan skaffa mumble/TS ifall folk föredrar det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Söker någon att lira med under kvällen. Hör av er i PM!

Permalänk
Medlem

Adda mig

R. Hansen heter jag, 29 år och spelat väldigt mycket DayZ
Har över 750h played

feel free to add so slaktar vi och har kul ihop

Har skype/ts/mumble

steamid: hznhzn1

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Avstängd

Tjena nån som vill lira dayz sa är 27 bast och har mic adda panosz på steamid

Permalänk
Medlem

Är 16 år och skulle vara kul att ha någon att lira med. (DayZ SA)
Skriv PM här eller adda mig på Skype: bobbo98

Permalänk

Är 26år, spelar aktivt med brorsan(19år), flera dagar i veckan.

Jag har 126h loggade i DayZ Standalone. Adda gärna "Dust_Bomb" på Steam.

Brukar använda Skype när vi lirar, men har även TS3,Mumble & Ventrilo.

Permalänk

18 år i mars, har postat här innan men det var längesedan... 400h+ på arma 3, säkert 1000+ på DayZ mod och 85H på standalone. DayZ:SA verkar vara bättre nu så jag ville ge det ett försök
skicka pm här eller på skype dante.fritsch

Permalänk
Skrivet av Dust_Bomb:

Är 26år, spelar aktivt med brorsan(19år), flera dagar i veckan.

Jag har 126h loggade i DayZ Standalone. Adda gärna "Dust_Bomb" på Steam.

Brukar använda Skype när vi lirar, men har även TS3,Mumble & Ventrilo.

Accepterade din skype request

Permalänk

Tjabba allesammans!

Söker folk att spela DayZ Epoch med (Ej Overpoch!). Jag har ingen speciell server jag vill spela på just nu, det kan vara något som vi bestämmer tillsammans. Jag spelar ca 3 - 10h per dag beroende på hur mycket tid man har att spendera och om man har kul medans man spelar.

Jag är 26 år och söker folk som är mogna och lagom seriösa. Det jag vill göra är att bygga bas och bedriva krig med andra baser först och främst, men utelämnar inga andra aktiviteter såklart!
Jag har inga krav på skill eller kunskap om spelet, jag har bara krav på att försöka ha så kul som möjligt

Edit: Föredrar ventrilo/teamspeak/mumble STARKT framför skype så om det vore möjligt så gör du mig en björntjänst. Skicka PM här på swec vid intresse!

Permalänk

Nu har jag och ett gäng trevliga snubbar, några här ifrån sweclockers startat en egen server till vår klan -DATA-.

Den är Private så gubben är enbart sparad på denna server och den är 1st Person, inget lösenord krävs.

Går ännu inte att se den på Server-listan, men man kan logga in via "Remote" - IP: 5.39.85.13 Port: 2302

Permalänk

Hej söker nån eller några kvälls/natt aktiva spelare till SA. embiroller på steam bara att adda utan krav, är själv periodare.

Permalänk

Nu har jag o min svenska klan startat en ny svensk DayZ-server. Det är en Fragnet-server som befinner sig i Stockholm.Public Hive, 40-manna, tredje person Persistant Off.

Servernamn: Datakommando A Swedish DayZ Server
Server ip: 46.253.196.90

Den är listed, så bara att söka efter Datakommando!

Alla är välkomna!

Permalänk

söker allmänt spelare att spela med eller bara snacka med för att utveckla mitt spelande. Är relativt ny. martincool90 på steam så adda gärna

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Skrivet av martincool:

söker allmänt spelare att spela med eller bara snacka med för att utveckla mitt spelande. Är relativt ny. martincool90 på steam så adda gärna

Gick inte att söka efter det namnet, men lägg gärna till Dust_Bomb på Steam och hoppa som sagt in på vår server!

Just nu på Onsdag förmiddagen ere ju Maintenence på alla servers som vanligt.