Har fått en OnePlus Invite

Permalänk
Medlem

Har fått en OnePlus Invite

Hej jag har fått en invite att köpa OnePlus 64GB

Som man kan läsa i en annan tråd (Köpa OnePlus One?) så frågade jag om kan köpa den från en e-handel men den var kinesisk så det blev ett nej på den!

Men nu när jag fått en invite från OnePlus om att få köpa 64GB Sandstone så är min fråga om det är smart att köpa den eller vänta tills den släpps i affärer?

Jag har läst deras Privacy And Legal och där står det att jag har 1 Års garanti av OnePlus och 1år till som är en EU lag. Och jag kan returnera den inom 14 dagar och om den skulle bli skadad eller vara skadad vid ankomst så får jag begära en ny eller få den reparerad gratis utav OnePlus.

Jag tycker själv att telefonen verkar bra är/ser snygg ut och enligt många tidningar, YT videos etc. Så säger dom att OnePlus ska vara en topp telefon.

Permalänk
Medlem

kommer troligtvis aldrig släppas i butik

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Om du har fått en invite så använd den. Du kommer troligtvis inte få någon mer/annan chans att få köpa den.

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk

Om du inte tänker använda din invite tar jag gärna emot den
Så kan du få min när jag får den senare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheXviper:

Om du inte tänker använda din invite tar jag gärna emot den
Så kan du få min när jag får den senare!

Haha har redan claimat den, sorry

Permalänk

Den kommer med säkerhet inte komma till butik, är det Elgiganten du förväntar dig kunna köpa den på?

Dem har ingen stor produktion som te.x. Samsung, apple m.m. Det är därför dem kör med invites, annars skulle folk på vänta i månader om inte upp till ett år innan dem får sin telefon

Stor efterfrågan + Liten produktion = Kaoz

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

Jag är helnöjd med min OnePlus One, allt jag kan säga För ~3000kr med expressfrakt så kan du inte få en bättre, och enligt mig är det värt att betala ca 2-3000kr mindre (än vad du normalt skulle få ge för en liknade telefon) för en telefon och då kanske få vänta lite extra för eventuella garantiärenden om den ska skickas iväg osv.

Men det är upp till dig, dumt att claima den om du inte är säker på att du tänkt köpa den

Permalänk
Medlem
Skrivet av funkyz:

Jag är helnöjd med min OnePlus One, allt jag kan säga För ~3000kr med express frakt så kan du inte få en bättre, och enligt mig är det värt att betala ca 2-3000kr mindre (än vad du normalt skulle få ge för en liknade telefon) för en telefon och då kanske få vänta lite extra för eventuella garantiärenden om den ska skickas iväg osv.

Men det är upp till dig, dumt att claima den om du inte är säker på att du tänkt köpa den

Claimade den då jag troligen (helst vill/kommer) köpa den och då jag ALDRIG kan välja själv utan att ha hört vad andra tycker om den för att sedan själv köpa den.

Permalänk
Keeper of Traditions

Den verkar dels ha problem med gulaktiga toner i skärmen och dels så har den inte fullt stöd för 4G i Sverige. Det finns självklart mer, men det är väl de två problem jag stör mig mest på, så mitt intresse har sjunkit ganska mycket.

Värt att tänka på innan köp, i alla fall.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Jag fick min mobil förra veckan. Den funkar jättebra, kostade 3078 inkl. expressfrakt, ingen moms. Batteritiden är otrolig, den är snabb, jag har inte fått problemet med den gula tonen, använder en Tempered Glass Screen Protector från Orzly som funkar skitbra.
Älskar den, köp köp köp

Permalänk
Medlem

Köp! Kommer som sagt förmodligen aldrig komma ut i butik (grejen med låga priser är att inte ha någon mellanhand), och om den mot förmodan gör det så lär det dröja. Telefonen är helt klart den bästa för det priset på marknaden, så om du behöver en ny telefon borde du inte tveka en sekund.

Om du mot förmodan inte köper den så ge den till mig

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalOddball:

Jag fick min mobil förra veckan. Den funkar jättebra, kostade 3078 inkl. expressfrakt, ingen moms. Batteritiden är otrolig, den är snabb, jag har inte fått problemet med den gula tonen, använder en Tempered Glass Screen Protector från Orzly som funkar skitbra.
Älskar den, köp köp köp

Den har inte fått eller haft något gult band på skärmen?

Permalänk
Skrivet av Doukin:

Den har inte fått eller haft något gult band på skärmen?

Nej, detta har jag sluppit. Mycket skönt måste jag säga!
Som sagt, rekommenderar mobilen starkt

Permalänk
Medlem

Läste i någon tråd här på SweC Att det gula som några fått skulle va något lim och att gulnaden i nerkant? försvann när det torkat. Så fattade jag det! O det uppstår då dom mer eller mindre produceras någon vecka innan du får produkten.

Permalänk
Medlem

Den gula randen är som sagt limmet som dom limmat fast glaset med. Det torkar när man utsätter fet för UV-ljus så tydligen skall det hjälpa att lägga den i solen en stund.

Men som sagt, skulle inte tvekat en sekund! Beställde min i torsdags och längtar som faan!

P.S! Om du beställer får du gärna lägga i en extra "screen protector" till mig i kundvagnen eftersom jag glömde beställa en och inte vill betala 229:- i frakt för något som kostar 35:-

Tänk på att inviten bara är giltig i 24h!

Permalänk
Medlem

Någon som har en extra invite över?

Hade blivit överlycklig <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av elinho:

Någon som har en extra invite över?

Hade blivit överlycklig <3

http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1311946-on...

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2