Permalänk
Medlem
Skrivet av Misspenguin:

Har du trådlöst mellan routern och datorn?

Har en ethernet kabel via router och dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av 91renner:

Utorrent visar 4Mb/s om jag har tur... men nu visar den typ 2.,..

Och bredbandskollen visar ner 111Mbit/s och upp 11.83 Mbit/s

Då ligger nog felet i uTorrent/användarna som använder det och inte i din uppkoppling. 111Mbit/s är superbra.

Testa ladda ner en gammal film men som fortfarande har många seeders, typ *** Skeppsfilmer *** eller *** Ringfilmer ***, snabbare än så blir det inte i uTorrent min vän.

§7/§8 i reglerna
Permalänk
Hedersmedlem

Sweclockers regler är väldigt tydliga med både piratkopierat material, §7 i reglerna, samt brottsuppmaningar, därför tvingades jag redigera ett tidigare inlägg:

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

§ 8 Brott

Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

*Inlägg redigerat*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Sweclockers regler är väldigt tydliga med både piratkopierat material, §7 i reglerna, samt brottsuppmaningar, därför tvingades jag redigera ett tidigare inlägg:

*Inlägg redigerat*

Aja, det är nästan preskriberat att tanka en av dessa Ring/Båt-filmer nu. Haha.

GG.