Någon som har beställt en oneplus one? Vad kostade avgifter etc allt som allt?

Permalänk
Medlem

Någon som har beställt en oneplus one? Vad kostade avgifter etc allt som allt?

Hej, jag har just fått en invite till en Oneplus one men är osäker på vilka avgifter man åker på, står ju på deras hemsida att de skickar från flera olika ställen för att minimera kostnaderna för kunderna och så vidare men lite osäker är man ju fortfarande.

Ni som har köpt er telefon, vilka avgifter åkte ni på? Tänker framför allt på tull, moms, deklarationsavgifter.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Nu har jag inte köpt en själv men de skickas väl från lager i England? Så det borde ju inte bli någon tull. Är inte priset inklusive moms?

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Hej, jag har just fått en invite till en Oneplus one men är osäker på vilka avgifter man åker på, står ju på deras hemsida att de skickar från flera olika ställen för att minimera kostnaderna för kunderna och så vidare men lite osäker är man ju fortfarande.

Ni som har köpt er telefon, vilka avgifter åkte ni på? Tänker framför allt på tull, moms, deklarationsavgifter.

Den skickas från UK så det är inom EU så inga tull, moms, deklarationsavgifter.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonafriss:

Nu har jag inte köpt en själv men de skickas väl från lager i England? Så det borde ju inte bli någon tull. Är inte priset inklusive moms?

Skrivet av jnsson:

Den skickas från UK så det är inom EU så inga tull, moms, deklarationsavgifter.

Tack ska ni ha för era svar, blir att beställa imorgonbitti

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

yep. betalade inget mer än det jag betalade när jag betalade (3078kr tror jag det var)